کد خبر : 1617232 | 22 خرداد 1398 ساعت 14:17 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی‌امیری: مخالفتی با او نداشتیم، شنبه تصویب می‌کنیم

توضیح رییس کمیته‌المپیک درباره ماجرای فرهاد مجیدی

رییس کمیته ملی المپیک گفت: باید مراقبت کنیم که شخصیت فرهاد مجیدی تخریب نشود.

توضیح رییس کمیته‌المپیک درباره ماجرای فرهاد مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک بعد از ملاقات با پیشکسوتان در حالی که فرهاد مجیدی نیز در این جلسه حاضر بود، درباره بحث انتخاب این مربی از سوی فدراسیون برای هدایت تیم امید و مخالفت کمیته المپیک اظهار داشت: راجع به انتخاب سرمربیان، اعزام تیم ها به مسابقات بین المللی یک ستادی را تشکیل دادیم. ستاد عالی متشکل از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ها است. برای همه تیم ها و فدراسیون ها این مسیر به صورت عادی طی می شود. ما درباره شخص یا کادرفنی در فوتبال یا هیچ رشته ای دخالت نداریم. ما اعتقاد داریم که باید مکانیزم یک تصمیم به درستی طی شود. این مساله بدین معناست که فدراسیون پیشنهاد می کند، در ستاد عالی بحث می شود و در نهایت جمع بندی خواهد شد. مصوبه ستاد عالی برای همه فدراسیون ها لازم الاجراست.


وی افزود: فرهاد مجیدی یکی از قهرمانان خوش نام ورزش کشور است و هیچ مشکلی با شخص او نداشته و نداریم. بحث ما درباره روند انتخاب او بود که گفتیم باید اجرا شود. خوشبختانه آقای تاج هم این باور را دارد که باید مکانیزم و مسیر اداری و قانونی طی شود. انشاالله هفته آینده ستاد عالی را با حضور وزیر ورزش تشکیل می دهیم که تاج نیز حاضر خواهد بود و پیشنهادات خودش را مطرح می کند.


رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که پس تاکنون حضور فرهاد مجیدی در تیم امید قطعی نشده، گفت: هنوز این موضوع تصویب نشده است. باید پیشنهاداتشان را بیاورند و بررسی شود. مصوبه ستاد عالی برای همه لازم الاجراست.


صالحی امیری در پایان بیان داشت: باید مراقبت کنیم که شخصیت آقای فرهاد مجیدی تخریب نشود. ما به مکانیزم انتخاب اعتراض داشتیم، نه شخص. انتخاب سرمربیان برای تیم های ملی در حوزه اختیار فدراسیون هاست، اما باید مسیر و مکانیزم درستی برای آن طی شود.

دیدگاه‌ها