کد خبر : 1558756 | 12 مهر 1397 ساعت 21:05 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال کرار بعد از تعویض برابر اس. خوزستان

هافبک عراقی صنعت نفت آبادان بعد از تعویض در بازی امشب، با نیمکت‌نشینان استقلال خوزستان درگیری پیدا کرد.

جنجال کرار بعد از تعویض برابر اس. خوزستان

 

به گزارش "ورزش سه"، جاسم کرار در دومین فصل حضور در صنعت نفت آبادان نمایش بهتری از سال گذشته ارائه داده و ستاره تیمش در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بوده، اما در دو دیدار این فصل حرکات جنجالی او بیشتر از درخششی که داشته به چشم آمده است.


کرار جاسم در دیدار لیگ برتر برابر ذوب‌آهن با وجود عملکرد خوبی که داشت، به دلیل عدم دو خطای پنالتی و قضاوت بحث‌برانگیز داوری، اعتراض شدیدی به او داشت و به نوعی تنش داخل زمین را به روی سکوها نیز برد که جنجال‌های او امشب هم در جریان مسابقه با استقلال خوزستان به شکل دیگری اتفاق افتاد.


هافبک عراقی صنعت نفت که در نیمه اول دیدار با استقلال خوزستان یک پنالتی از دست داد ولی در دقیقه ۵۷ موفق به گل کردن پنالتی دیگر تیمش شد، در دقیقه ۷۸ با تصمیم پائولو سرجیو از زمین بیرون رفت که به این تصمیم سرمربی صنعت نفت نیز معترض شد.


اما جاسم کرار در زمان تعویض علاوه بر ناراحتی از سرجیو، با نیمکت‌نشینان استقلال خوزستان نیز درگیری لفظی پیدا کرد و به مجادله پرداخت که واکنش‌های مربیان مقابل او را نیز در پی داشت و در نهایت هم موجب شد تا پیمان فرخی‌مهر، داور بازی به او که روی نیمکت نشسته بود، کارت زرد نشان دهد.


جاسم کرار لحظاتی بعد از نشستن روی نیمکت، لنگ لنگان و در حالی که گویا با مصدومیت جزئی هم مواجه شده بود، به سمت رختکن رفت.

دیدگاه‌ها