کد خبر : 1566294 | 13 آبان 1397 ساعت 17:49 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما عاشق فوتبال تهاجمی است

موسوی: استقلال به تبریز می‌آید که ببرد

مدافع راست ماشین سازی از انگیزه تیمش برای برتری مقابل استقلال می‌گوید.

موسوی: استقلال به تبریز می‌آید که ببرد

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی، مدافع راست ماشین سازی حذف از جام حذفی را اتفاقی تلخ برای تیمش می‌داند و مدعی است با شکست استقلال آن را به فراموشی خواهند سپرد.

 

او در خصوص آخرین وضعیت تیمش و همچنین حذف از جام حذفی گفت: ما به هیچ وجه حریف را دست کم نگرفته بودیم و بی تجربه نیستیم که بخواهیم این اتفاق برای ما بیفتد. بازی کاملا گره خورده بود و خیلی از بازیکنان ما هم با مصدومیت به میدان رفته بودند و در پست غیرتخصصی مجبور به بازی بودند. با این حال ما انگیزه کافی برای این بازی را داشتیم اما روند بازی به شکلی پیش رفت که در نهایت باختیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و شانس هم با ما یار نبود. با این حال به تیم حریف تبریک می‌گویم و تمام تمرکزمان را روی لیگ قرار خواهیم داد تا به نتایجی که در نظر داریم و هدف‌مان است دست یابیم.

 

موسوی درباره جدال با استقلال گفت: نمی‌خواهم بهانه جویی کنم و این واقعیت است که اکنون خیلی از مهره‌های ما به دلیل مصدومیت در کنار ما نیستند و کار را سخت کرده است. خودم هم علیرغم سرماخوردگی و مصدومیت شدید برابر داماش به میدان رفتم و  طی روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم تا این بازی را با نتیجه مناسب به پایان برسانیم.

 

وی ادامه داد: استقلال هم از جام حذفی حذف شده است و انگیزه زیادی دارد تا بیش از این تحت فشار تماشاگرانش قرار نگیرد. مطمئن هستم بازی زیبایی خواهد شد و بازیکنان ما هم به دنبال این هستند تا با برتری مقابل استقلال باخت در جام حذفی را فراموش کنند. کار آسانی پیش رو نداریم و مطمئنا آنها با انگیزه زیاد و برای دستیابی به پیروزی مقابل ما قرار خواهند گرفت. با تدابیر آقای مهاجری که میل به فوتبال تهاجمی دارد مطمئنا تمام تمرکز و توان ما هم برای سه امتیاز این بازی خواهد بود.

 

موسوی که در بازی با پرسپولیس موفق شده بود با حرکت انفرادی خود گل زیبایی را رقم بزند در خصوص اینکه آیا برابر استقلال هم قادر به ثبت گل خواهد بود گفت: بیشتر تمرکزم روی کارهایی است که آقای مهاجری خواسته‌اند و اگر فرصتی نصیبم شود مطمئنا از آن نخواهم گذشت. شناخت خوبی از حریف داریم و امیدوارم در پایان بازی بتوانیم به امتیاز دست پیدا کنیم و این هدف بزرگ تیم ماست که به دنبال رتبه‌های بالای جدول است.

دیدگاه‌ها