کد خبر : 1271176 | 07 مهر 1394 ساعت 15:09 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه دیدار مالمو و رئال مادرید

دیگو مارادونا با پیراهن گرانادا! (عکس)

امروز نشریه AS، به بهانه دیدار فردای رئال مادرید و مالمو، به سراغ بازی دوستانه این تیم در مقابل گرانادا به تاریخ 17 نوامبر 1987 رفت.

به گزارش "ورزش سه"، مالمو در آن مقطع، تیمی قدرتمند در اروپا محسوب می شد که حتی به فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کرده بود. این تیم به عنوان قهرمان مطلق لیگ سوئد، نوامبر 1987 به دعوت باشگاه گرانادا که به تازگی موفق به صعود به دسته دوم اسپانیا شده بود، برای یک بازی دوستانه وارد اسپانیا شد.

مالمو که در آن زمان، هدایتش بر عهده روی هاجسون(سرمربی فعلی تیم ملی انگلیس) بود،بدون ملی پوشانش مقابل  گرانادا قرار گرفت و بازیکنان این تیم به محض ورود به زمین، با دیدن دیگو مارادونا، بهترین بازیکن دنیا در آن زمان شوکه شدند.
در واقع مارادونا که عضو تیم ناپولی بود، به دعوت رئیس باشگاه گرانادا و به بهانه پیوستن برادرش لالو به گرانادا، حاضر شد برای آن بازی دوستانه پیراهن این تیم جنوبی اسپانیا را بر تن کند. همراه دیگو، دیگر برادر او به نام هوگو نیز در این بازی حضور یافته بود.
لالو مارادونا که در آن زمان 20 ساله بود، به تازگی با قیمت 20 میلیون پزوتا از بوکا جونیورز به گرانادا پیوسته بود. دیگو مارادونا در برتری 3-2 گرانادا بر مالمو، زننده گل دوم بود.
لازم به ذکر است که رئال مادرید و مالمو از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در سوئد به مصاف هم خواهند رفت.

دیگو مارادونا همراه با برادرانش هوگو و لالو در پیراهن گرانادا


1041853

دیدگاه‌ها