کد خبر : 1230305 | 29 اسفند 1393 ساعت 10:34 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی‌بواس‌پس‌از درگیری‌بانیمکت‌تورینو

آندره ویلاس بواس، سرمربی زنیت پس از شکست 1-0 زنیت مقابل تورینو و صعود آنها به دور بعد لیگ اروپا، از درگیری با نیمکت تورینو در جریان بازی، ابراز تاسف و پشیمانی کرد.

عذرخواهی‌بواس‌پس‌از درگیری‌بانیمکت‌تورینو
به گزارش "ورزش سه"، زنیت پس از سال 2008 که قهرمان لیگ اروپا شده بود، نتوانسته بود به دور یک چهارم صعود کند و حالا به همراه بواس، با برتری 2-1 مقابل تورینو، موفق شد به این مرحله برسد. در جریان بازی، سرمربی سابق چلسی و تاتنهام، با عصبانیت با نیمکت تورین درگیر شد ولی او پس از بازی، از این رفتار خود عذرخواهی کرد.

او گفت:" کنترلم را از دست دادم. کاملا اشتباه کردم و بابت رفتارم عذرخواهی می‌کنم. من از سرمربی تورین عصبانی بودم ولی این رفتار یک مربی نبود و من خیلی متاسفم."

سرمربی پرتغالی درباره بازی گفت:" اینطور نبود که ما بخواهیم عقب بکشیم ولی اشتباهات زیادی موقع حمله داشتیم و از فضاها خوب استفاده نکردیم. آنطور که می‌خواستیم نتوانستیم بازی کنیم. تورینو خیلی خوب ما را پرس کرد و مجبور بودیم با توپ‌های بلند از سوی دروازه بان، بازی را به گردش در بیاوریم. در دفاع خوب بودیم و در مورد گلی که خوردیم، نمی‌شد جلویش را گرفت. به جز دقایق پایانی، زنیت بیشتر دقایق بازی را در اختیار داشت."

دیدگاه‌ها