کد خبر : 1545043 | 21 مرداد 1397 ساعت 09:32 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - وستهام

لیورپول و وستهام، امروز در ورزشگاه آنفیلد، اولین بازی خود در لیگ برتر امسال را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی لیورپول - وستهام

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در جام‌ها داشتند، امسال با امیدواری بیشتری پا به رقابت ها می‌گذارند و در تلاش خواهند بود تا طلسم 28 ساله را شکسته و بلاخره قهرمانی لیگ  را بار دیگر تجربه کنند. قرمزهای آنفیلد با جذب بازیکنانی مثل نبی کیتا، فابینیو، الیسون و ... کاملا آماده هستند که فصلی درخشان را پشت سر بگذارند و حداقل نتایج فصل قبل را تکرار کنند.

 

 

1326382

 

 

در آن سو وتسهام نیز تیم نسبتا خوبی تشکیل داده و بازیکنانی را جذب کرده که می‌توانند نتایج خوبی رقم بزنند. با این حال، تقابل با لیورپول همیشه از سخت ترین دیدارها برای هر تیمی است و شاگردان مانوئل پیگرینی به خوبی می‌دانند در اولین گام باید حسابی محتاط باشند.

 

الکس اوکسلید چمبرلین، کلاوان و لاورن در این بازی حضور نخواهند داشت و حضور جوزف گومز، جوئل ماتیپ، فابینیو و میلنر هنوز مشخص نیست. در آن سو، وینستون رید، مانوئل لانزینی و اندی کارول مصدوم هستند و حضور کارلوس سانچس، لوکاس پرز و یارمولنکو هنوز قطعی نیست. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لیورپول ، 2 تساوی و 1 پیروزی برای وستهام به دست آمده است و باید دید که پیگرینی چه عملکردی در اولین گام خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1326383

دیدگاه‌ها