کد خبر : 1567599 | 19 آبان 1397 ساعت 11:13 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدافع سابق بارسا به پیشنهاد یونایتد

یری مینا، مدافع سابق بارسلونا مدعی شد که مذاکرات با منچستریونایتد تنها توسط ایجنت او انجام شد و جدی نبود.

واکنش مدافع سابق بارسا به پیشنهاد یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مینا در تابستان گذشته با 30 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به اورتون پیوست تا خط دفاعی این تیم تقویت شود. یونایتد نیز در طول تابستان برای جذب مدافع کلمبیایی تلاش کرد و پیشنهاداتی نیز ارائه کرد که راه به جایی نبرد. حال مینا تایید کرد که ایجنت او تمایل داشت او را راهی یونایتد کند و خودش با این انتقال موافق نبود.

 

 

 

1325158

 

 

او در مصاحبه با تلگراف گفت:" من همیشه تمرکزم روی اورتون بود. تمام مذاکرات با یونایتد فقط توسط ایجنتم انجام شد. من همیشه از فوتبال انگلیس آگاه بودم، منچستریونایتد، منچسترسیتی، اورتون و تاتنهام. ولی اورتون همواره برای من باشگاه مهمی بوده است. زمانی که مروان فلینی در این تیم بازی می‌کرد، دیدارهایشان را تماشا می‌کردم."

 

مینا در این فصل تنها 1 بازی در لیگ برتر انجام داده و به علت مصدومیت از میادین به دور بوده است. با این حال او مدعی شد که مارکو سیلوا، سرمربی اورتون نقش مهمی در انتقالش داشته است. او در این رابطه گفت:" پروفسور مارکو هر روز با من صحبت می‌کند و به من می‌گوید که برای ادامه درمان به انگلیس بروم. موضوع مهم برای من این بود که پس از جام جهانی که در تعطیلات بودم، تمرین می‌کردم که خودم را آماده نگه دارم و مارکو هر روز با من صحبت می‌کرد و از من می‌خواست که به تیمش بپیوندم. اعتمادی که او به من نشان داد خیلی مهم بود. به نظرم تصمیم درستی گرفتم."

دیدگاه‌ها