کد خبر : 1564444 | 06 آبان 1397 ساعت 11:53 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

خط دفاع رئال، ناجی روزهای بحرانی در گلزنی

در روزهای بحرانی رئال که گلزنی برای این تیم بسیار دشوار شده بود، این خط دفاعی تیم بود که با گلزنی هایش، تیم را از این وضعیت نجات می‌داد.

خط دفاع رئال، ناجی روزهای بحرانی در گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، طبق اطلاعاتی که ProFootballDB منتشر کرده، مدافعان رئال مادرید 30 درصد از گل‌های این تیم را به ثمر رسانده اند که با همین آمار، در صدر جدول گلزنی مدافعان قرار دارند. راموس 2 گل زده که هر دو پنالتی بوده، کارواخال مقابل ختافه و مارسلو مقابل لوانته گلزنی کرده اند. مارسلو و راموس در چمپیونزلیگ نیز گل زده اند.

 

 

1349021

 

 

رئال مادرید در مقایسه با تیم‌های لیگ در گلزنی خوب کار کرده ولی در قیاس با صدرنشینان، عملکرد ضعیفی داشته است. آنها 13 گل زده اند، درست تعدادی که اسپانیول و لوانته گلزنی کرده اند. آنها در رده سوم قرار دارند ولی با بارسا که 22 گل زده و سویا که 20 گل به ثمر رسانده، اختلاف چشم گیری دارند.

 

1349022

 

 

خط حمله آنها اما شرایط خوبی ندارد. عملکرد گلزنی خط حمله و خط میانی رئال بسیار ضعیف بوده است. آنها 9 گل زده اند و پایین تر از 7 تیم در لالیگا قرار دارند. کریم بنزما با 4 گل و بیل و با 3 گل بهترین های رئال هستند ولی هیچکدام از اول سپتامبر به بعد در لالیگا گلزنی نکرده اند. آسنسیو و ایسکو هم نفری یک گل زده اند.

دیدگاه‌ها