کد خبر : 1625093 | 29 تیر 1398 ساعت 17:11 | 903 بازدید | 0 دیدگاه

احتمال واگذاری تیم به استانداری

ادامه وضعیت مبهم سرخ‌های شمالی برای لیگ نوزدهم

با توجه به اختلاف مدیریتی در نساجی احتمال لغو قرارداد مالک جدید باشگاه توسط استانداری مازندران وجود دارد.

ادامه وضعیت مبهم سرخ‌های شمالی برای لیگ نوزدهم

به گزارش "ورزش سه"،  هفته گذشته دو چک مالک جدید نساجی که بابت خرید امتیاز در اختیار فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان قرار گرفته بود، برگشت خورد تا همه چیز برای انجام این انتقال پیچیده شود. مسئله‌ای که باعث شد دو مالک قبلی باشگاه در اندیشه پیدا کردن مالک جدید برای واگذاری امتیاز به او باشند.

 

هم‌چنین اژدری، مالکیت جدید باشگاه وقتی که زمام مدیریتی نساجی را در دست گرفته به بدهی بیشتر از آن چیزی که به او اعلام شده رسیده است و به همین دلیل مقداری دلسرد از ادامه تیمداری است. مسئله ای که بر روی روند فعلی باشگاه تاثیر گذاشته و آن‌ها هیچ کدام از قراردادهای جدید خود را تا به اینجا ثبت نکرده‌اند.

 

به همین دلیل قرار است طی این هفته جلسه‌ای در استانداری مازندران با حضور استاندار، رییس اداره ورزش و جوانان استان و مالکان قبلی و جدید نساجی برگزار و تصمیمات نهایی برای آینده این باشگاه اتخاذ شود. طبق گفته ها قرار بر این است با توجه به عدم تمایل صنیعی فر مبنی بر بازگشت به فوتبال، در صورت عدم توافق برای واگذاری امتیاز به اژدری استانداری به طور موقت مالکیت را در دست گرفته و پس از پیدا کردن فرد با صلاحیت، نساجی را به فروش گذاشته و در اختیار گروه جدید قرار دهد.

 

دیدگاه‌ها