کد خبر : 1615129 | 11 خرداد 1398 ساعت 19:30 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی زیدان بین رئیس و کاپیتان صلح برقرار کرد!

به نظر می رسد زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، نقش مهمی در ماندن سرخیو راموس ایفا کرده است.

وقتی زیدان بین رئیس و کاپیتان صلح برقرار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل نشریات معتبر اسپانیایی خبر از تمایل سرخیو راموس، کاپیتان متعصب و باتجربه رئال مادرید به جدایی از این تیم دادند و پیشنهاد گرانقیمت باشگاه چینی باعث شده بود راموس بعد از 14 سال به فکر ترک برنابئو باشد.

 

البته در نهایت راموس در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد در رئال مادرید باقی خواهد ماند و ESPN اعلام کرد زیدان عامل اصلی تغییر تصمیم مدافع اسپانیایی تیمش برای فصل بعد بوده و بعد از برگزاری جلسه ای با راموس از وی خواسته باز هم در مادرید ماندنی شود.

 

1410060

 

در حقیقت دلیل اصلی راموس برای جدایی اختلاف با فلورنتینو پرز بوده که زیزو در ابتدا جلسه ای با رئیس باشگاه رئال مادرید داشته و او روشن کرده که راموس نقش مهمی در پروژه جدید زیزو در رئال مادرید دارد. همچنین در ادامه زیدان با راموس صحبت کرده و به وی تضمین داده بین او و پرز برای فصل بعد صلح برقرار خواهد بود و دیگر رئیس باشگاه زمینه ناراحتی راموس را فراهم نخواهد کرد.

 

این در حالیست که خود پرز نیز پیش از مصاحبه مطبوعاتی راموس فاش کرد که کاپیتان رئال مادرید از او درخواست جدایی و انتقال به سوپرلیگ چین را داشته اما در نهایت منصرف شده است.

دیدگاه‌ها