کد خبر : 1616553 | 19 خرداد 1398 ساعت 11:38 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: هازارد در رئال موفق خواهد شد

تیبو کورتوا بعد از پیروزی 3-0 بلژیک مقابل قزاقستان از پیوستن هم‌تیمی‌اش ادن هازارد به رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد و گفت او در مادرید بسیار موفق خواهد شد.

کورتوا: هازارد در رئال موفق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک که دیشب به همراه تیم ملی کشورش در رقابتهای انتخابی یورو2020 موفق شد با نتیجه 3-0 قزاقستان را شکست دهد در پایان بازی از پیوستن هموطنش ادن هازارد به باشگاه او رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد و گفت هازارد در رئال بسیار موفق خواهد بود.

 

1411804

 

کورتوا که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در رئال مادرید با این تیم تنها موفق به کسب عنوان سومی لالیگا شده می‌گوید انتظار دارد حضور هازارد در سانتیاگو برنابئو با اتفاقات درخشانی همراه باشد و برای رئال نتایج عالی‌ای داشته باشد.

 

کورتوا در این باره گفت:" حضور هازارد در رئال عالی است. اگر او کمی هم اسپانیایی یاد بگیرد خیلی بهتر می‌شود".

 

دروازه‌بان تیم ملی بلژیک و رئال مادرید در ادامه گفت:" از اینکه قرار است با هازارد هم‌تیمی شوم خیلی خوشحالم. او دوست من است و من با خودش و خانواده‌اش رابطه خیلی خوبی دارم".

 

1411806

 

کورتوا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" حضور هازارد برای رئال فوق‌العاده خواهد بود. من معتقدم هازارد شرایط رئال را تغییر خواهد داد و امیدوارم با حضور او سال آینده بتوانیم جامهای زیادی فتح کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها