کد خبر : 1614639 | 09 خرداد 1398 ساعت 01:07 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

خمارلو: سه روز است که ما تهدید می‌شویم

مدیر رسانه ای پرسپولیس در نشست خبری درگیری لفظی با خبرنگاران پیدا کرد.

خمارلو: سه روز است که ما تهدید می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری برانکو بعد از دیدار با سپاهان مانند جریان مسابقه با جنجال همراه بود.


در شرایطی که این نشست خبری با جنجال و بحث های پینگ پنگی برانکو و خبرنگاران همراه شده بود، پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس خطاب به خبرنگاران پیرامون عدم محرومیت یزدانی گفت: از دو سه روز قبل از بازی ما را تهدید کردند و کمیته اخلاق بازیکن ما را گرفت. با این حال دیروز سپاهانی‌ها مصاحبه کردند و به جای ۷۰-۳۰ فقط ۱۰ درصد از هواداران ما را به ورزشگاه راه دادند و گفتند نمی‌شود به خاطر رعایت امنیت بیشتر از این هواداران را راه بدهیم. بلیت را گران تر فروختند. کجای دنیا قیمت بلیت‌های تیم میزبان با مهمان متفاوت است. لوگوی تیم ما را هم اشتباه زدند. روی اسکوربورد هم لوگوی تیم ما را اشتباه زدند. همین بازی را داوران آنالیز کنند و بگویند کجا داور به نفع ما عمل کرد.

 

وی در ادامه در واکنش به صحبت های خلیلی سرپرست قرمزپوشان اظهار کرد: آیا خلیلی مسئول جو ورزشگاه است؟ او می‌تواند این همه تماشاگر را مدیریت کند. به آقای خلیل‌زاده از دقیقه یک تا نود فحاشی کردند.
او در پایان گفت: من دیگر نمی‌خواهم خیلی در این مورد بحث کنم. صحبت‌هایم را انجام دادم و همه چیز را گفتم. فیلم بازی‌ها را دوباره ببینید که داورها یک اوت هم به سود ما نگرفتند. بازیکنان ما برای این بازی پاداشی نگرفتند. شما خودتان می‌دانید یزدانی را محروم کرده بودند، اما چطور او را بخشیدند؟ آیا کدامیک از این خطاها بزرگ‌تر است که یک پلیس را با دست کنار بزنید یا هواداران را تحریک کنید. آن هم شدیدترین تحریک.

 

در شرایطی که این نشست با جنجال همراه شده بود و میان خمارلو و خبرنگاران جدال شکل گرفته بود، برانکو اقدام به ترک نشست خبری کرد.

 

دیدگاه‌ها