کد خبر : 1615501 | 13 خرداد 1398 ساعت 10:01 | 687 بازدید | 0 دیدگاه

هواداران ناپولی، امروز منتظر خبرهای خوب نقل و انتقالات

اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی اعلام کرد امروز دوشنبه خبر خوبی برای هواداران این تیم اعلام خواهد شد.

هواداران ناپولی، امروز منتظر خبرهای خوب نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی‌لورنتیس اعلام کرد مژده‌ای برای هواداران این تیم دارد و امروز دوشنبه باشگاه ناپولی پیوستن یک بازیکن جدید به این تیم را رسماً اعلام خواهد کرد.

 

ناپولی که امسال با اختلاف زیاد نسبت به یوونتوس، فصل را با کسب مقام دوم سری آ به پایان رسانده در اولین فصل فعالیت زیر نظر کارلو آنچلوتی موفق به کسب 79 امتیاز در این لیگ شد و از این گذشته در چمپیونزلیگ هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت تا هوادارانش را به سال آینده امیدوار کند.

 

1410496

 

پیش از این هم اعلام شده بود که ناپولی برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل آینده به دنبال اضافه کردن یک مهاجم به ترکیب خود است. مهاجم سابق ناپولی فابیو کوالیارلا امسال آقای گل لیگ ایتالیا شد تا هواداران ناپولی حسرت از دست دادن او را بخورند.

 

اما دی‌لورنتیس، احتمال بازگشت کوالیارلای 36ساله به ناپولی را رد کرد ولی گفت امروز دوشنبه خبر خیلی خوبی برای باشگاه در پیش خواهد بود و اعلام خواهد شد.

 

رئیس ناپولی در گفتگو با اسکای گفت:" اگر یک مهاجم مناسب پیدا کنیم حاضریم برای جذب او از خود گذشتگی نشان بدهیم. در مورد کوالیارلا، کسانی که خواهان بازگشت او هستند دلیل‌شان علاقه و دلبستگی همیشگی بین اهالی ناپل است ولی خب همه می‌دانند او به خاطر چه مسائلی باشگاه را ترک کرد".

 

دی‌لورنتیس در ادامه گفت:" من روز دوشنبه خبرهای خوبی درباره تابستان امسال به شما خواهم داد".

 

 

 

دیدگاه‌ها