کد خبر : 1616326 | 18 خرداد 1398 ساعت 11:12 | 635 بازدید | 0 دیدگاه

شورای شهر بوشهر به دنبال حفظ عبدالله ویسی

رییس شورای شهر بوشهر از تلاش این مجموعه برای حفظ عبدالله ویسی خبر داد.

شورای شهر بوشهر به دنبال حفظ عبدالله ویسی

به گزارش "ورزش‌سه"، باشگاه شاهین بوشهر بعد از صعود به لیگ برتر اسیر مشکلات مالی زیادی شده است. در این خصوص وزارت کشور طی نامه ای به شهرداری بوشهر اعلام کرده بود که حق تیمداری در لیگ برتر را ندارند. از این رو مسئولان شهرداری و شورای شهر بوشهر نامه نگاری هایی را با وزارت کشور انجام دادند تا بتوانند حمایت آنها را داشته باشند. از این رو مدیران شهرداری در صدد هستند تا چند اسپانسر قدرتمند جذب و بتوانند مجوز تیم شاهین در لیگ برتر را نیز حفظ کنند.


در چنین شرایطی اما واعظی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر استعفا داده و سرنوشت کادرفنی و بازیکنان این تیم هم مشخص نیست. دهدار رییس شورای شهر بوشهر در این خصوص اعلام کرده که به دنبال حفظ عبدالله ویسی هستند اما هنوز به طور دقیق نمی شود اظهارنظری درباره آینده شاهین انجام داد.


رییس شورای شهر بوشهر گفته است: «تلاش می کنیم طی این هفته یا هفته آینده، مدیر عامل جدید را معرفی کنیم. دلیل این که تاکنون مدیرعامل انتخاب نشده این است که اسپانسر می خواهد خودش مدیرعامل را انتخاب کند که در این صورت باید چیدمان هیات مدیره به نفع شهرداری باشد. در رابطه با سرمربی تیم هم باید بگویم ویسی عملکرد خوبی داشته است و با فرهنگ شاهین به خوبی آشنایی دارد. امیدوارم که او به کارش ادامه دهد، در غیر این صورت هر کسی که هیئت مدیره تایید کند سرمربی خواهد بود و ما از او حمایت خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها