کد خبر : 1622402 | 17 تیر 1398 ساعت 11:28 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که دوباره زیر نظر تارتار کار می کنم

میرجوان: ذهنیت‌ها را نسبت به نفت تغییر می‌دهیم

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می گوید سال گذشته اسیر بدشانسی شده و می خواهد در لیگ نوزدهم آن اتفاقات را جبران کند.

میرجوان: ذهنیت‌ها را نسبت به نفت تغییر می‌دهیم

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیوستنش به تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بعد از پایان فصل هجدهم لیگ برتر چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم. حتی مذاکراتی نیز با مسئولان پارس جنوبی برای تمدید قرارداد انجام دادم اما در نهایت با بررسی همه شرایط تصمیم گرفتم به نفت مسجدسلیمان بپیوندم.


وی ادامه داد: حضور آقای تارتار در نفت در انتخابم بسیار تاثیرگذار بود. من یک فصل نسبتا خوب زیر نظر او داشتم و خوشحالم که بار دیگر شاگرد ایشان هستم. البته پارسال اسیر بدشانسی هایی نیز شدم. مصدومیتی که برایم پیش آمد مدت زیادی را از من گرفت اما هرزمان به زمین رفتم عملکرد خوبی داشتم و فکر می کنم اگر آن مصدومیت اتفاق نمی افتاد شرایط بهتری داشتم و می توانستم بیشتر خودم را نشان بدهم.


مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش بیان کرد: امسال مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان قصد دارند شرایط متفاوتی را نسبت به گذشته برای این تیم رقم بزنند. همه با هم یکدل شده ایم تا بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم. حضور آقای تارتار نیز تاثیرگذار است و فکر می کنم همه شرایط مهیا است تا بتوانیم بهترین نتایج تاریخ نفت در لیگ برتر را رقم بزنیم. نفت همواره در کورس سقوط بوده و باید در لیگ نوزدهم این ذهنیت که تیم مسجدسلیمان یکی از کاندیداهای سقوط است را از بین ببریم.


میرجوان همچنین گفت: سال گذشته از نظر گلزنی فصل را خوب شروع کردم اما همانطور که گفتم مصدومیت مانع از آن شد که شرایط خوبم را ادامه دهم. قطعا امسال می خواهم گل های زیادی برای نفت بزنم؛ خدا را چه دیدید شاید توانستم عنوان اقای گلی را نیز به دست بیاورم.


وی در پایان افزود: از همه هواداران مسجدسلیمانی می خواهم حمایت کنند تا بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم. ما تغییرات زیادی داشتیم و نیاز به زمان هست تا هماهنگی ایجاد شود. انشاالله همه چیز خوب پیش می رود و موفق می شویم.

دیدگاه‌ها