کد خبر : 1622517 | 17 تیر 1398 ساعت 17:36 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تاسف آنچلوتی از عدم انتقال خامس به ناپولی

سرمربی سرشناس ناپولی از اینکه هنوز خامس به این تیم نپیوسته، ابراز تاسف کرد.

ابراز تاسف آنچلوتی از عدم انتقال خامس به ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت خامس رودریگز هنوز نامشخص است و ستاره کلمبیایی رئال که در فهرست فروش این باشگاه قرار دارد، شرایطی مبهم دارد.

گفته می شد او با ناپولی مذاکراتی بسیار خوب انجام داده ولی به دلیل اختلافات دو باشگاه بر سر نحوه انتقال، نتوانسته قرارداد ببندد. رئال خواهان فروش قطعی خامس است ولی ناپولی این بازیکن را قرضی با بند خرید دائم می خواهد. اخیرا حتی ادعا شده است که خامس در چرخشی عجیب، خواهان پیوستن به اتلتیکو شده است.

 

 

1410023

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی، در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد وضعیت خامس گفت:« مهمتر از هر چیزی، کیفیت بازی تیم است و بازیکنانی جذب می کنیم که بتوانند کیفیت ما را بالاتر ببرند. خامس را به خوبی می شناسم و متاسفانه باید بگویم که هنوز بازیکن ما نیست. شاید طی روزهای آینده و خیلی زود به جمع ما اضافه شود و شاید هم هرگز نتوانیم او را به خدمت بگیریم. دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم های دیگر حرف بزنم؛ همانطور که دوست ندارم همکارانم در مورد بازیکنان من صحبت کنند.»

 

جذب ایکاردی:« خوب است که از جذب بازیکنان بزرگ و مهمی چون ایکاردی، لوزانو و رودریگو صحبت می شود. در مورد ایکاردی فقط می توانم از او تمجید کنم و نه هیچ چیز دیگر.

ما دریس مرتنس و میلیک را در خط حمله داریم که کارشان را به خوبی انجام می‌دهند. من خیلی روی خط حمله تمرکز نمی‌کنم اما قطعاً به دنبال این هستیم که کیفیت کارهای هجومی‌مان را افزایش دهیم. در مورد اینسینیه هم باید بگویم که او کاپیتان ما است و انتظار دارم در شأن یک کاپیتان رفتار کند.»

 

 

1399238

 

 

حضور ساری و کونته روی نیمکت تیم‌های یوونتوس و اینتر:« از اینکه کونته به ایتالیا بازگشت، خوشحالم. یوونتوس مجددا به دنبال قهرمانی خواهد بود اما اینتر می‌خواهد تیمی رقابت‌طلب‌‌تر باشد و به دنبال سرمایه‌گذاری زیاد است. کسی انتظارش را نداشت که ساری به یوونتوس برود و درک می‌کنم که هواداران ناپولی چه حسی دارند اما همه ما در نهایت حرفه‌ای هستیم.»

 

دیدگاه‌ها