کد خبر : 1390086 | 05 بهمن 1395 ساعت 11:54 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌دانم من اخطار گرفتم یا باتیستا

ابراهیم‌زاده: خودم هم گیج شدم!

مدافع تیم گسترش فولاد اعلام کرد که نمی داند احمد صالحی اخطار اول را به چه کسی داده است.

ابراهیم‌زاده: خودم هم گیج شدم!

به گزارش "ورزش‌سه"، حاشیه مهم بازی پرسپولیس و گسترش فولاد بر سر اخطارهای مسعود ابراهیم زاده بود. تصاویر تلویزیونی به خوبی نشان می دهد که داور در دقیقه 36 به مسعود ابراهیم زاده کارت زرد داده و در دقیقه 85 او کارت زرد دوم را دریافت می کند ولی داور اخراجش نمی کند. احمد صالحی اما در پایان بازی اعلام کرده اخطار اول را به مگنو باتیستا به دلیل اعتراض داده است.


مسعود ابراهیم زاده که دیروز گفته بود دو اخطار گرفته و اخراج نشده، در گفت و گو با "ورزش سه" اظهار داشت: «باور کنید خودم هم گیج شده ام و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. من دیروز فکر می کردم خودم اخطار گرفتم اما داور بعد از بازی گفته کارت زرد اول را به مگنو نشان داده است. من نمی‌دانم قصه چیست و منتظر تصمیم فدراسیون در این باره می مانم.»


او ادامه داد: «به طور کلی داوری مسابقه خوب نبود، او باید سیدجلال حسینی را اخراج می کرد و حتی درباره طارمی نیز می توانست این کار را انجام دهد. دوست ندارم زیاد درباره داوری حرف بزنم اما نمی شود گفت او قضاوت خوبی داشته است.»
ابراهیم زاده در پایان افزود: «هر اتفاقی که افتاد متاسفانه بازی را باختیم. ما خوب کار کردیم و می توانستیم حداقل یک تساوی بگیریم اما بدشانسی آوردیم. انشاءالله در آینده جبران می کنیم.»

دیدگاه‌ها