کد خبر : 1535894 | 13 تیر 1397 ساعت 10:13 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسون: سوئد انگلیس را شکست خواهد داد

سون گورن اریکسون، سرمربی سوئدی سابق انگلیس معتقد است که شاگردان ساوت گیت در دیدار بعدی خود مقابل سوئد دچار مشکل خواهند شد.

اریکسون: سوئد انگلیس را شکست خواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس با غلبه بر کلمبیا در ضربات پنالتی موفق شد به دور بعد رقابت های جام جهانی صعود کند. آنها در طول بازی با پنالتی هری کین از حریف خود پیش افتادند ولی یری مینا در دقیقه 93 کار را به تساوی کشاند. بازی به پنالتی رفت و انگلیس موفق شد کلمبیا را شکست داده و به یک چهارم نهایی صعود کند و در آنجا باید به مصاف سوئد برود.

 

حال اریکسون مدعی شد که سه شیرها در دیدار بعدی خود دچار مشکل خواهند شد. او گفت:" انگلیس مقابل سوئد در گلزنی دچار مشکل خواهد شد. به نظرم سوئد پیروز می‌شود و امیدوارم که سوئد هم پیروز شود."

 

1317103

 

 

اریکسون سپس به تمجید از تیم ملی کشورش پرداخت و گفت:" با توجه به بازی که من تا به اینجا از سوئد دیدم، آنها می‌توانند خیلی جلو بروند."

 

او درباره احتمال حضور در روسیه برای ادامه بازی ها گفت:" نمی‌دانم، هنوز تصمیمی نگرفته ام ولی شاید بروم. دیدار یک چهارم نهایی فوق العاده خواهد بود، یک رقابت سخت و سنگین بین انگلیس و سوئد."

 

انگلیس شب گذشته توانست طلسم کسب پیروزی در ضربات پنالتی در جام جهانی را بشکند. آنها امیدوارند این روند ادامه پیدا کرده و آنها بتوانند طلسم های دیگر را نیز بشکنند.

دیدگاه‌ها