کد خبر : 1518368 | 29 فروردين 1397 ساعت 12:19 | 109.5K بازدید | 0 دیدگاه

تابستان یک تیم جدید، شاید خارج از آلمان

شکستن سکوت الکساندر نوری در گفت‌و‌گو با بیلد

الکساندر نوری برای مدت‌ها سکوت کرده ولی بالاخره سکوتش را درباره اتفاقات اواخر ماه اکتبر و اخراجش شکست.

شکستن سکوت الکساندر نوری در گفت‌و‌گو با بیلد

به گزارش "ورزش سه"، مربی 38 ساله تشنه یک کار جدید است و می‌خواهد از تابستان فعالیتش را آغاز کند. او در چند ماه اخیر، پس از پایان دوران حضورش در وردربرمن، کلاس‌های مربی گری را جدی تر از قبل به پایان رساند و حالا  توضیحاتی درباره اتفاقات آن دوره ارائه کرد.


او گفت:" جدایی ما در کمال خوبی و خوشی انجام شد. برای باشگاه بهترین ها را آرزو دارم. من با خانواده ام در ویهه زندگی می‌کنیم، نزدیک برمن. ولی از وقتی از باشگاه‌ جدا شده ام، خیلی موضوعات برایم تمام شده است.


دوست دارم در تابستان به میادین بازگردم. پیشنهاداتی در اختیار دارم و به پیشنهادات خارجی نیز فکر می‌کنم."


شایعاتی در مورد حضور نوری در ایران نیز مطرح شده است. با این حال، در روز بیست و نهم اکتبر، وقتی برمن 3-0 مقابل آگزبورگ شکست خورد، نوری اخراج شد. او ادامه داد:" من به این دوران نیاز داشتم تا خودم را دوباره پیدا کنم. "


برمن درباره دوره 14 ماهه حضورش در برمن گفت:" در ماه دسامبر، با مارکوس فلدهووف، دستیارم یک جلسه در هتل اوسنابراک داشتیم و جلسه خیلی مثبت بود.  با چه نتایجی؟ خیلی ظالمانه است که تنها به نتایج فکر کنیم و اهمیتی به تاثیر یک مربی بر روی تیم و انرژی که او به محیط منتقل می‌کند ندهیم.


در فرصتی که نوری پس از اخراج از وردربرمن داشته، تمرکزش را بر روی آکادمی تیم‌های حرفه ای فوتبال قرار داده است. او اخیرا به والنسیا سفر کرده بود و آکادمی این تیم را از نزدیک بررسی کرده بود. همچنین به ترکیه رفت تا شاهد کمپ‌های شاختار دونتسک و دینامو زاگرب باشد. او در این رابطه گفت:" راستش را بخواهید، در 5 روز، 12 بازی تماشا کردم."


 او همچنین یک دوره یک ماهه مدیریت در فدراسیون آلمان سپری کرد. او در این رابطه گفت:" رهبرانی در این صنعت و تجارت حضور دارند و شرکت در این کلاس‌ها خیلی جذاب بود."


نوری همچنین زمان زیادی بر روی آمادگی بدنی اش گذاشته است. او گفت:" من عاشق ورزش هستم. به عنوان مربی، شما همیشه الگوی یک عده هستید."


نوری قصد دارد در تابستان به دنیای مربی گری بازگردد و وردربرمن مطمئنا از این موضوع خوشحال می‌شود زیرا تا وقتی که نوری هدایت تیم جدیدی را برعهده بگیرد، وردربرمن باید به او حقوق پرداخت کند. باید دید که او در کدام کشور تیم جدیدش را پیدا خواهد کرد. در آلمان بعید است که بتواند هدایت تیمی را برعهده بگیرد زیرا تیمی به دنبال مربی جدید نیست و او نیز کاندیدای هدایت تیمی نیست.

دیدگاه‌ها