کد خبر : 1572004 | 07 آذر 1397 ساعت 13:55 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

فغانی جز بهترین‌ها است

نکونام: ژنرال نه، برای تیمم سرباز می‌آورم !

سرمربی نساجی مازندران معتقد است تیمش احتیاجی به ژنرال ندارد و یازده سرباز تیم او را به کیفیت بهتری می‌رسانند.

نکونام: ژنرال نه، برای تیمم سرباز می‌آورم !

به گزارش "ورزش سه" جواد نکونام سرمربی نساجی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سپیدرود رشت حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در خصوص بازی فردا گفت:

 

ببخشید دیرتر به کنفرانس آمدم. تمرین زیاد طول کشید و دیرتر به کنفرانس آمدم. درباره بازی با سپیدرود باید بگویم بازی سختی است. می دانیم سپیدرود تیمی است که خوب بازی می کند. شرایط تیمی آنها در هفته های اخیر خوب بوده است. سابقه خوبی در لیگ برتر دارند. از ما قدیمی تر هستند. بازیکنان با کیفیتی دارند. دیدار سختی است ولی به هر حال ما مقابل تماشاگران خود بازی می کنیم و سعی خواهیم کرد تا به نتیجه دلخواه مان برسیم. به تقابل و این چیزها هم اعتقاد نداریم. فردا یک بازی است. 90 دقیقه و تمام می شود و می رود.

 

نکونام در ادامه گفت:


حامد شیری را در بازی فردا نداریم ولی شجاعی به بازی می رسد. محروم هم نداریم. همه بازیکنان سرحال و آماده هستند. این کار من را سخت می کند تا بازیکنان را انتخاب کنم. برای انتخاب 11 بازیکن مشکل داریم. بچه ها خوب و با انگیزه کار کردند و منتظرند تا بازی فردا شروع شود.

 

 

سرمربی نساجی درباره انتخاب چند باره فغانی به عنوان داور دیدارشان گفت:


درباره داوری زیاد صحبت شده است. من دیگر نیازی نمی بینم حرف بزنم. چند هفته ای است که دیگر صحبتی در این باره ندارم. فردا آقای فغانی یکی از بهترین داورهای دنیا قضاوت بازی را بر عهده دارد. او هر وقت در ایران و خارج از ایران قضاوت کرده فوق العاده بوده است. ما تمرکزمان روی بازی فردا و کار خودمان است. نه می خواهیم درباره داوری حرف بزنیم و نه چیز دیگری. فقط به موفقیت و خوب بازی کردن نساجی فکر می کنیم. حتما کارتی که علایی در بازی استقلال خوزستان گرفت و اخراج شد اشتباه بود ولی من به بازیکنان تذکر دادم که دیگر به داور اعتراض نداشته باشند. حتی نباید اعتراض کوچکی که می تواند به تیم ضربه بزند، انجام داد.


جواد نکونام در پاسخ به سوالی درباره اینکه نساجی یک ژنرال در میانه میدان می خواهد یا خیر، گفت:


ما دنبال ژنرال نیستم بلکه دنبال سرباز هستیم. 25 سرباز می خواهیم. سربازها هستند که ژنرال ها و سردارها را می سازند. سرباز هایی می خواهم که تیمم را ژنرال کنند.

دیدگاه‌ها