کد خبر : 1573752 | 14 آذر 1397 ساعت 10:53 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی برنلی - لیورپول

برنلی و لیورپول، امشب مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی برنلی - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"،  شاگردان یورگن کلوپ پس از پیروزی خوبی که در ثانیه های پایانی مقابل اورتون کسب کرده اند، با روحیه ای بالا در دیدار خارج از خانه خود حاضر خواهند شد. آنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به سیتی، با 36 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند و نزدیک ترین تعقیب کننده گواردیولا و تیمش هستند. لیورپول در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و روند بسیار خوبی را طی نموده است. از همین رو آنها برای کسب پیروزی در دیدار امروز به میدان خواهند رفت و روحیه بالایی دارند.

 

1359842

 

 

در ان سو، برنلی با 9 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار دارد. آنها در 6 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده اند و 5 شکست و 1 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است. برنلی تا به اینجای فصل تنها 2 پیروزی کسب کرده که آمار بسیار ضعیفی محسوب می‌شود.

 

در شش تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای لیورپول، 1 تساوی و 1 پیروزی برای برنلی حاصل شده است. کلوپ امیدوار است که تیمش بتواند در این بازی به پیروزی رسیده و سه امتیاز را مثل بیشتر دیدارهای پیشین دو تیم کسب کند. کلوپ برای بازی امروز، مصدوم قطعی ندارد ولی حضور آدام لالانا، دومنیک سولانکه، سادیو مانه و آندرو رابرتسون در هاله ای از ابهام قرار دارد.  

 

ترکیب احتمالی:

 

1360649

دیدگاه‌ها