کد خبر : 1589922 | 18 بهمن 1397 ساعت 13:20 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

میلاد محمدی مد نظر سلتیک ؟(گزارش)

پیشنهاد باشگاه گروژنی به نیوکاسل برای انتقال میلاد محمدی با مخالفت این باشگاه مواجه شد.

میلاد محمدی مد نظر سلتیک ؟(گزارش)

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، مهلت نقل و انتقالات لیگ انگلیس، پنجشنبه قبل به پایان رسید و از میان بازیکنان ایرانی فقط سردار آزمون پیشنهادی از باشگاه ولورهمپتون دریافت کرد. پیشنهادی که البته به سرانجام نرسید و سردار مجبور شد در لیگ روسیه بماند و این‌بار پیراهن زنیت سن‌پترزبورگ را بپوشد. درباره انتقال میلاد محمدی به نیوکاسل اما نه بحثی به میان آمد و نه صحبتی رسانه‌ای شد.


  باشگاه نیوکاسل به این نتیجه رسیده که جذب میلاد محمدی در مقطع کنونی نمی‌تواند به این تیم کمک کند. رافائل بنیتس به همین دلیل دو بازیکن جوان از کشورهای آفریقایی جذب کرده و دور میلاد محمدی را خط کشیده. محمدی هم مجبور شد همچنان در لیگ روسیه بماند و نیم‌فصل دوم را با باشگاه احمد گروژنی آغاز کند. تنها به این امید که در تابستان پیشنهاد جذابی دریافت کند و بتواند بازی در لیگ‌های معتبر را تجربه کند. 


سایت HITC انگلستان در جدیدترین گزارش خود پیرامون آینده میلاد محمدی نوشت: «مدافع تیم ملی فوتبال ایران تابستان آینده قراردادش با تیم احمد گروژنی روسیه به اتمام می‌رسد و بحث حضور این بازیکن در تیم فوتبال سلتیک مطرح شده است.

 


 البته سلتیک، ژرمی تونیان مدافع سابق تیم هوفنهایم را فعلا تا پایان فصل جذب کرده اما این انتقال به صورت قرضی انجام شده است.


 مدیران باشگاه سلتیک با توجه به اینکه مشخص نیست این مدافع آلمانی تا پایان فصل در این تیم اسکاتلندی باقی بماند یا نه، قصد دارند میلاد محمدی را جذب کنند.


 راجرز سرمربی کنونی سلتیک و سابق لیورپول به دنبال گزینه جدید در پست دفاع چپ است و به همین علت خواستار حضور محمدی در تیمش شده است. آیا میلاد محمدی در پایان قراردادش با تیم روسی به لیگ اسکاتلند خواهد رفت یا نه؟ این پرسشی است که شاید در هفته‌های آینده بتوان به آن پاسخ داد.»

دیدگاه‌ها