کد خبر : 1611636 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 10:40 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرین روبن: شاید آخر فصل بازنشسته شدم

آرین روبن، ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ می‌گوید بعد از جدایی از بایرن در پایان فصل جاری، اعلام بازنشستگی و آویختن کفش‌ها یکی از گزینه‌های او خواهد بود.

آرین روبن: شاید آخر فصل بازنشسته شدم

به گزارش "ورزش سه"، آرین روبن، وینگر هلندی کهنه‌کار بایرن مونیخ در پایان فصل جاری بعد از یک دهه حضور در غول باواریایی، آلیانز آرنا را ترک خواهد کرد ولی روبن 35ساله هنوز اعلام نکرده که برای بعد از جدایی‌اش از بایرن چه تصمیمی دارد.

 

1406127

 

با اینکه روبن امسال در آخرین فصل حضورش در بایرن به دلیل مشکلات جسمانی فصل چندان پرفروغی نداشت ولی از هم‌اکنون شایعاتی درباره پیوستن به او به تیمهایی مثل اینتر و باشگاه‌های هلندی سابقش، آیندهوون و گورینگن وجود دارد.

 

آرین روبن دیروز در یک کنفرانس خبری گفت:" من در حال تصمیم‌گیری هستم و به مراحل آخر رسیده‌ام. ولی همه چیز به مصدومیتم بستگی دارد. دلم می‌خواهد اول دوباره بتوانم در میدان بازی کنم و بعد درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم".

 

ستاره کهنه‌کار هلندی در ادامه گفت:" امیدوارم بتوانم ظرف یکی دو هفته دیگر به تصمیم برسم ولی نمی‌توانم قولی بدهم. این برای من تصمیم ساده‌ای نیست. کل پکیج باید مناسب باشد نه فقط از نظر فوتبالی. من باید شرایط خانواده‌ام را هم در نظر بگیرم".

 

آرین روبن در ادامه گفت:" ساده‌ترین کار برای من این است که فوتبال را کنار بگذارم. این هم یکی از گزینه‌های من است ولی مطمئن نیستم که به آن خواهم رسید یا نه".

 

 

دیدگاه‌ها