کد خبر : 1612392 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 18:49 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

یاپ استام:

بارسلونا بهترین مقصد برای دی لیخت است

یاپ استام معتقد است بارسلونا باید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خط دفاع خود را ترمیم کند و ماتیاس دی لیخت، بهترین گزینه در این راه است.

بارسلونا بهترین مقصد برای دی لیخت است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیدار برگشت برابر لیورپول در لیگ قهرمانان ۴ بار دروازه خودی را باز شده دید و از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت تا برای چهارمین سال متوالی از رسیدن به فینال باز بماند. بسیاری مشکل اصلی بارسا را در خط دفاعی می بینند.

 

 

1404621

 

 

یاپ استام، مدافع هلندی سابق منچستریونایتد، درباره ضرورت تقویت خط دفاعی بارسلونا گفت:« فکر می‌کنم همه مردم بعد از بازی بارسلونا و لیورپول فهمیدند که خط دفاع بارسا باید تقویت شود. من شنیده‌ام که ماتیاس دی لیخت مدنظر بارسلونا است و این خیلی هیجان‌انگیز است که بازیکنی با این کیفیت به لالیگا برود و در سطح بالاتری فوتبال بازی کند.

وقت آن است که دی لیخت تصمیم به حضور در بارسلونا بگیرد. بارسا در صورتی می‌تواند بار دیگر مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد که خط دفاع خود را تقویت کند و به نظرم بهترین گزینه دی لیخت است که اکنون در عضویت آژاکس قرار دارد.»

 

استام ادامه داد:« شاید پیشنهادهای مالی بهتری نسبت به بارسلونا برای دی لیخت ارسال شود ولی او و دوستانی که کنار این بازیکن هستند فکر می‌کنم اینقدر باهوش هستند که بهترین گزینه را انتخاب کنند و پول را در اولویت قرار ندهند و به همین خاطر من بارسلونا را بهترین مقصد برای دی لیخت می‌دانم که بتواند توانمندی‌های خودش را به خوبی نشان دهد.»

دیدگاه‌ها