کد خبر : 1614022 | 05 خرداد 1398 ساعت 17:55 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش سردار در آخرین بازی فصل؛

آزمون همه کار کرد، اما آقای گل نشد!

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ با وجود عملکرد درخشان مقابل کراسنویارسک نتوانست به آقای گلی لیگ برتر روسیه برسد.

آزمون همه کار کرد، اما آقای گل نشد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌اُم فصل لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را برخلاف مسابقه اخیرش در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم قعرنشین ینیسی کراسنویارسک رفت. 

 

در دقیقه ۲۵ ‌زنیت سنت‌پترزبورگ صاحب ضربه آزاد پشت محوطه جریمه شد که شوت یاروسلاو راکیتسکی به دست مدافع کراسنویارسک برخورد کرد تا به سود زنیت اعلام پنالتی شود؛ سردار آزمون که به دنبال گلزنی و صعود به صدر جدول گلزنان بود، از فرصت به دست آمده استفاده کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

الکساندر اروخین و سباستین دریوسی در دقایق ۵۸ و ۶۰ دو گل دیگر برای زنیت سنت‌پترزبورگ به ثمر رساندند تا این تیم درآستانه برتری مقابل ینیسی کراسنویارسک قرار بگیرد.

 

1408655

 

در دقیقه ۷۱ زنیت حمله جدی دیگری تدارک دید که این بار سباستین دریوسی پس از یک- دو با سردار آزمون، دروازه کراسنویارسک را باز کرد تا گل چهارم تیمش به ثمر برسد؛ در ادامه مسابقه ینیسی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در نهایت یاران آزمون به برتری ۴ بر یک خانگی رسیدند تا فصل را با ۶۴ امتیاز و قهرمانی تمام کنند.

 

سردار آزمون با وجود گلزنی و پاس گل در دیدار امروز مقابل ‌ینیسی کراسنویارسک، نتوانست در رقابت با فدور چومولوف، مهاجم زسکا مسکو که او هم در آخرین مسابقه فصل دبل کرد و 14 گله شد، به موفقیت برسد تا با به ثمر رساندن ۱۳ گل، در رده دوم برترین گلزنان لیگ برتر روسیه قرار بگیرد.

 

1408653

 

1408654

دیدگاه‌ها