کد خبر : 1614115 | 06 خرداد 1398 ساعت 12:47 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی احساسی دانیله ده‌روسی با رم(عکس)

دیشب رم با وجود پیروزی 2-1 مقابل پارما در خانه‌اش الیمپیکو از صعود به چمپیونزلیگ بازماند ولی همه چیز تحت‌الشعاع خداحافظی احساسی دانیله ده‌روسی با هواداران این تیم قرار گرفت.

خداحافظی احساسی دانیله ده‌روسی با رم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آ اس رم دیشب در خانه خود استادیوم الیمپیکو به مصاف پارما رفت و با اینکه در نهایت موفق شد این تیم را 2-1 شکست داده و 66 امتیازی شود اما در پایان فصل سری آ رتبه‌ای بهتر از ششمی بدست نیاورد و موفق به کسب سهمیه چمپیونزلیگ نشد.

 

1408750

 

رم که با گل دقیقه 35 لورنزو پیگرینی از حریف پیش افتاده بود چهار دقیقه مانده به پایان دروازه‌اش را باز شده دید تا خود را در یک قدمی از دست دادن سه امتیاز بازی ببیند. اما یک دقیقه مانده به سوت پایان دیگو پروتی دروازه پارما را باز کرد تا یاران ده‌روسی از آخرین بازی‌شان سه امتیاز را بدست آورند.

 

1408746

 

اما رم که پیش از شروع این بازی شانس بسیار اندکی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ داشت به دلیل اتفاقاتی که در بازی‌های رقبایش اینترمیلان، آتالانتا و آث میلان افتاد، در نهایت در رتبه ششم قرار گرفت و از صعود به چمپیونزلیگ بازماند. اما این اتفاق تلخ در پایان بازی تحت‌الشعاع خداحافظی احساسی دانیله ده‌روسی، اسطوره باشگاه با هواداران رم قرار گرفت.

 

1408747

 

چندی پیش که اعلام شد باشگاه رم قرارداد جدیدی به ده‌روسی پیشنهاد نخواهد داد، این خبر با اعتراض بسیار تند و خشمگینانه هواداران این تیم روبرو شد. اما دیشب استادیوم مملو از تماشاچی الیمپیکو با ستاره پیشکسوت‌شان وداعی پراحساس کردند. ده‌روسی در تاریخ رم دومین ستاره‌ای است که بیشترین بازی را با پیراهن این باشگاه انجام داده و دیشب برای ششصد و شانزدهمین بار و آخرین بار پیراهن سرخ و زرد رم را به تن کرد.

 

1408748

 

 

 

دیدگاه‌ها