کد خبر : 1612997 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 11:23 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

گوتزه: کلوپ وقتی عصبانی می‌شود ترسناک است

ماریو گوتزه، ستاره بوروسیا دورتموند ضمن ستایش از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید او علاوه بر شوخ‌طبعی همیشگی‌اش وقتی پای کار در میان باشد بسیار جدی و حتی گاه ترسناک است.

گوتزه: کلوپ وقتی عصبانی می‌شود ترسناک است

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه، ستاره آلمانی بوروسیا دورتموند که سابقه بازی زیر نظر یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول را دارد ضمن ستایش از کلوپ می‌گوید او علاوه بر شوخ‌طبعی همیشگی وقتی پای کار در میان باشد بسیار جدی و حتی گاهی ترسناک است. گوتزه می‌گوید اولین بار که به عنوان بازیکن به دورتموند پیوسته و کلوپ هدایت این تیم آلمانی را به عهده داشته از او می‌ترسیده.

 

1407543

 

گوتزه 17ساله بود که به باشگاه بوروسیا دورتموند پیوست و کلوپ آن زمان هدایت این باشگاه آلمانی را به عهده داشت. گوتزه با پیراهن دورتموند دو بار قهرمان بوندس‌لیگا و دو بار قهرمان جام حذفی آلمان شد و سپس در سال 2013 این تیم را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد.

 

گوتزه ضمن ستایش از کلوپ درباره او گفت:" یورگن کلوپ اولین مربی من بود. کسی که به من باور داشت و این فرصت را در اختیارم گذاشت تا در 17سالگی اولین بازی‌ام برای دورتموند را انجام بدهم. این روزها دیدن او به عنوان سرمربی لیورپول برای من خیلی لذت‌بخش است چون یورگن مقابل رسانه‌ها کاملا طبیعی است و شوخ‌طبعی دلچسبی دارد".

 

1407542

 

ستاره آلمانی دورتموند در ادامه گفت:" کلوپ خودش است و هر چه می‌خواهد می‌گوید. ولی اکثر مردم کلوپی را می‌بینند که کنار خط می‌ایستد نه کلوپی که تیمش را تمرین می‌دهد. یورگن کلوپ علاوه بر آنچه در رسانه‌ها می‌بینید یک وجه خیلی جدی دارد. زمانی که یک فوتبالیست هفده هجده ساله بودم اگر در تمرینها با تمام وجود کار نمی‌کردم از کلوپ واقعا می‌ترسیدم. او دوان دوان به سمتم می‌آمد، مستقیم به صورتم نگاه می‌کرد و سرم فریاد می‌کشید".

 

گوتزه در ادامه صحبتهایش گفت:" نمی‌توانم چیزهایی که او به آلمانی می‌گفت را برای شما به انگلیسی ترجمه کنم ولی خودتان می‌دانید که او چطور حرف می‌زند. دندانهایش را به هم می‌سابید و می‌گفت باید شور و شوق بیشتری داشته باشی، باید از تمام وجود مایه بگذاری. معطلش نکن، یالا".

 

 

 

دیدگاه‌ها