کد خبر : 1531811 | 29 خرداد 1397 ساعت 10:32 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لهستان - سنگال

دو تیم لهستان و سنگال، امروز در ورزشگاه اوتکریتیه آره نا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لهستان - سنگال

به گزارش "ورزش سه"، در بین 4 تیم گروه آخر رقابت های جام جهانی، هر 4 تیم از شانس نسبتا خوبی برای صعود برخوردارند و شاید بتوان ژاپن را از سه تیم دیگر ضعیف تر دانست. بدین ترتیب رقابت نزدیکی بین تیم‌ها در جریان خواهد بود و هر 6 بازی این گروه از جذابیت بسیاری برخوردار است.

 

اخبار تیم‌ها

لهستان در آماده سازی جام جهانی، هم از سیستم 3 دفاعی و هم 4 دفاعی استفاده کرده و مشخص نیست که سرمربی این تیم، برای بازی امشب چه برنامه ای در سر خواهد داشت. با این حال، مصدومیت کمیل یلیک در آماده سازی رقابت ها شاید باعث شود تا لهستان مجبور به استفاده از سیستم 4 دفاعی شود.

برای سنگال، کارا و سلیفه بدون مشکل تمرین کردند و مثل کولیبالی، مشکلی برای این دیدار نخواهند داشت. سنگال در خط حمله گزینه‌های متعددی در اختیار دارد و این احتمال وجود دارد که کیتا بالده دایو نیمکت نشین شود. تمرکز در خط حمله به روی سادیو مانه، مهاجم لیورپول خواهد بود که انتظار می‌رود عملکرد درخشانی در جام داشته باشد.

 

1307590

 

 

پیش نمایش

لهستان در 8 بازی از 9 بازی اخیرش در دیدارهای رسمی فیفا، به پیروزی دست پیدا کرده و در فرم خوبی قرار دارد. آنها همچنین در 6 بازی از 7 بازی اخیرشان، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، از حریف خود پیش بوده اند. به علاوه لهستان حداقل 2 گل در 9 بازی از 10 بازی اخیرش به ثمر رسانده و در مجموع با آمادگی راهی جام جهانی شده است. سنگال نیز در 7 بازی از 8 بازی اخیرش، حداقل دو گل به ثمر رسانده و در سه بازی اخیر رسمی اش پیروز میدان بوده است.

 

پیش بینی

لهستان در دیدارهای پیش از جام جهانی نیز نتایج خوبی کسب کرد و توانست 4-0 لیتوانی را شکست دهد. سنگال نیز در 5 بازی اخیرش تنها 1 شکست داشته و در مجموع، با برایند آمار دو تیم می‌توان حدس زد که بازی نزدیکی پیش رو خواهد بود و دو تیمی از شانس خوبی برای کسب پیروزی برخوردار هستند. با این حال، بنگاه‌های شرط بندی معتقدند که سنگال شانس بیشتری برای کسب پیروزی خواهد داشت و بیشترین نتیجه پیش بینی شده، پیروزی 1-0 سنگال خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1311606

دیدگاه‌ها