کد خبر : 1530248 | 24 خرداد 1397 ساعت 08:53 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی امروز در برنابئو معارفه خواهد شد

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید، شب گذشته به شهر مادرید اسپانیا رسید و امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه خواهد شد.

لوپتگی امروز در برنابئو معارفه خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی پس از اخراج از تیم ملی اسپانیا، شبانه روسیه را به مقصد مادرید ترک کرد و شب گذشته به فرودگاه باراخاس مادرید رسید. او با یک ون اختصاصی، فرودگاه را ترک کرد که انتظار می‌رود این ون از سوی باشگاه رئال مادرید برای حضور او تدارک دیده شده باشد.

 

1309598

 

 

او در فرودگاه حتی یک کلمه نیز صحبت نکرد و انتظار می‌رود عصر امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شود. با این حال پیش از سوار شدن بر هواپیما در شهر کراسنودار، صحبت هایی مطرح کرد. او گفت:" من خیلی ناراحت هستم ولی امیدوارم که در جام جهانی خیلی خوب بازی کنیم و پیروز شویم. ما تیم خیلی خوبی داریم و امیدوارم که قهرمان جام جهانی شویم."

 

حالا این مربی اسپانیایی باید خود را برای کار کردن در رئال آماده کند. دوران پسا زیدان مطمئنا کار آسانی را پیش روی لوپتگی قرار نخواهد داد و انتظارها از او بسیار بالا خواهد بود. نقل و انتقالات، پیش فصل و پرونده رونالدو، ماموریت‌های دشواری هستند که لوپتگی با آنها دست و پنجه نرم خواهد کرد.

دیدگاه‌ها