کد خبر : 1510866 | 20 اسفند 1396 ساعت 10:38 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره برزیلی کره‌ای‌ها را نقره داغ می‌کند؟

مهاجم برزیلی تیم گوانگژو اورگرانده بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا در هفته سوم بود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق بازی های جذاب و پرگلی برگزار شد که مهم ترین آنها تقابل بین تیم های چینی و نماینده های کره جنوبی بود. در یکی از مهمترین و پرهیجان ترین مصاف های این دو کشور که در گروه G انجام شد، تیم گوانگژو اورگرانده موفق شد با نتیجه 5 بر 3 ججو یونایتد کره جنوبی را مغلوب کند.

 

این برد در حالی به دست آمد که گوانگژو 2 بازی قبلی خود را مساوی کرده بود و در ابتدای همین بازی هم 2 گل از حریف عقب افتاد. چینی ها یکی از گلهای خورده را در نیمه اول جبران کردند؛ اما طوفان این بازی در نیمه دوم و توسط ستاره برزیلی رقم خورد. ریکاردو گولارت در این نیمه 4 بار دروازه ججو یونایتد را باز کرد تا ضمن ثبت اولین برد گوانگژو در لیگ قهرمانان، خودش را 5 گله کند و در صدر جدول گلزنان این رقابت ها نیز قرار بگیرد.

 

نکته جالب در خصوص 4 گل گولارت این بود که ستاره برزیلی تنها 5 تلاش گلزنی در این دیدار داشت و نرخ تبدیل شوت به گل برای او 80 درصد بود که آماری خارق العاده به حساب می آید.

 

حالا در چهارمین هفته مرحله گروهی، دیدار برگشت بین این دو تیم کره ای و چینی برگزار می شود و تیم ججو یونایتد قطعا روی مهار هیچ بازیکنی به اندازه گولارت تمرکز نمی کند. تکرار درخشش این بازیکن برزیلی مقابل ججو یونایتد، ممکن است خاطرات تلخ کره ای ها را از او در عرض یک هفته تکمیل کند.

 

1289227

دیدگاه‌ها