کد خبر : 1588635 | 13 بهمن 1397 ساعت 12:34 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

روی کاستای آینده منتظر همبازی شدن با رونالدو

یوونتوس به عنوان بخشی از برنامه‌های آینده خود برای سرمایه‌گذاری روی پدیده‌های جوان، ژائو فلیکس، ستاره 19ساله بنفیکا را هدف گرفته که از او به عنوان روی کاستای آینده یاد می‌شود.

روی کاستای آینده منتظر همبازی شدن با رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، ژائو فلیکس، پدیده 19ساله بنفیکا با درخشش خود برای این تیم پرتغالی مورد توجه تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله یوونتوس، بارسلونا، منچستریونایتد، اتلتیکو مادرید و بوروسیا دورتموند قرار گرفته ولی فلیکس در مصاحبه با توتو اسپورت، می‌گوید قصد دارد به یوونتوس منتقل شود و بازی در این تیم بزرگ ایتالیایی را تجربه کند.

 

ژائو فلیکس در این مصاحبه گفت:" من از مقایسه‌هایی که رسانه‌ها بین من و ستاره بزرگی مثل روی کاستا می‌کنند ترسی ندارم. هر چند این مقایسه‌ها برای من باعث افتخار است".

 

فلیکس در ادامه صحبت‌هایش گفت:" من دو رویای بزرگ دارم. رویای من این است که در کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم. او بدون شک بزرگترین فوتبالیست دنیا است. الگوی من، اسطوره‌‌ای جهانی که همه به چشم یک اسطوره به او نگاه می‌کنند. بازی کردن در کنار هیولایی مثل رونالدو به من امکان می‌دهد پیشرفت کنم و به رویاهای دیگرم دست پیدا کنم".

 

فلیکس در ادامه گفت:" رویای دوم من که امیدوارم در سال 2019 به آن برسم بدست آوردن توپ طلای بهترین بازیکن جوان است. من امسال به فهرست 40 نامزد برتر راه پیدا کردم و امیدوارم سال آینده این جایزه را بدست بیاورم".

 

دیدگاه‌ها