کد خبر : 1564452 | 06 آبان 1397 ساعت 12:13 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کریستال پالاس - آرسنال

کریستال پالاس و آرسنال، امروز در اولین دیدار لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کریستال پالاس - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال عملکردی استثنایی تا به اینجا فصل داشته و پس از دو شکستی که در ابتدای فصل به دست آورد، 11 پیروزی پیاپی تا به اینجا به ثبت رسانده و توانسته خود را تا رده چهارم جدول بالا بکشد. شاگردان اونای امری نمایش‌های بی نقص و با ثباتی در میدان دارند و روند رو به رشد فوق العاده ای در پیش گرفتند که هواداران این تیم را امیدوار کرده که آینده درخشانی پیش روی این تیم با این سرمربی و این بازیکنان خواهد بود.

 

 

1347312

 

 

در آن سو کریستال پالاس با 6 شکست و تنها 2 پیروزی در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، متحمل 4 شکست شده اند و وضعیت خوبی را سپری نمی‌کنند. از همین رو دیدار با آرسنال نیز برای آنها دیدار بسیار دشواری خواهد بود.

 

اوبامیانگ با 6 گل زده بهترین گلزن آرسنال است و ویلفرد زاها با 3 گل، بهترین گلزن کریستال پالاس. اما بهترین عملکرد را در مجموع، لاکازت داشته که 4 گل زده و 2 پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده است.

 

برای بازی امروز، آرسنال ینکینسون، ماوروپانوس و کوشیلنی را همراه نخواهد داشت و حضور کولاسیناچ و مونرئال نامشخص است. در آن سو نیز بنتکه غایب است و مشخص نیست اسکات دن، مکس مایر، سوروث، ویلفرد زاها و وارد قادر به همراهی تیمشان باشند یا نه.

 

در 6 بازی اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آرسنال، 1 پیروزی برای کریستال پالاس و 1 تساوی به دست آمده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1349029

دیدگاه‌ها