کد خبر : 1620150 | 05 تیر 1398 ساعت 15:48 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

از عدم تمدید قرارداد آل کثیر و مومنی متعجبم

قاسمی: پیشنهاد استقلال را به خاطر پیکان رد کردم

پیکان برنامه هایش را برای لیگ نوزدهم آغاز کرده و با برخی از بازیکنانش نیز برای ادامه کار به توافق رسیده اما برخی از بازیکنان از جمله کاپیتان فصل گذشته هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

قاسمی: پیشنهاد استقلال را به خاطر پیکان رد کردم

به گزارش"ورزش سه" پیکان در لیگ هجدهم روزهای پرفراز و نشیبی داشت و در مقاطعی با مشکلات زیادی مواجه شد اما در نهایت لیگ را در رتبه یازدهم به پایان رساند. آرمان قاسمی کاپیتان فصل گذشته پیکان درباره شرایط این تیم در لیگ هجدهم و همچنین خودش گفت:« سال گذشته به نظرم فصل خیلی بهتری می توانست برای ما باشد اما متاسفانه این گونه نشد.» او افزود:« من حدود چهارده سال است که در باشگاه پیکان حضور دارم و در ابتدای فصل گذشته پیشنهادهای خوبی از تیم های بزرگی مثل استقلال داشتم. پیشنهاد استقلال و علاقه آقای شفر واقعا وسوسه انگیز بود و شاید اگر به استقلال می رفتم شرایطم فرق کرده بود.»


او افزود:« با پیکان شروع خوبی داشتیم که در هفت هشت بازی آخر نیم فصل اتفاق های بدی افتاد و شائبه هایی هم به وجود آمد. من در نیم فصل هم پیشنهاد داشتم اما بازیکن قدیمی این تیم و کاپیتان بودم و دوست داشتم بمانم و دینم را به پیکان ادا کنم.»
کاپیتان پیکان در لیگ هجدهم گفت:« من در دوره آقای جلالی در چهارده بازی فیکس بازی کردم اما بعد از آن اتفاق ها افتاد. من فکر کردم آقای جلالی می خواهد به تیم شوک بدهد اما وقتی با او صحبت کردم گفت وظایفت را به درستی انجام ندادی. بعد هم ایشان گفت که برخی از بازیکنان باند درست کرده اند اما این بازیکنان هرکدام پنجاه دقیقه هم در یک نیم فصل بازی نکرده بودند.»


او اضافه کرد:« حاشیه وارد تیم شد و ما در بازی آخر برابر نساجی با اینکه می توانستیم برنده باشیم روی دوتا حمله گل خوردیم و باختیم. گل نساجی را هم سجادعاشوری زد که بازیکن خود ما بود. بعد هم که آقای فرکی آمد در نیم فصل دوم تیم پرفراز و نشیب بود و یکسری بازیکنان به دلیل بی انضباطی کنار گذاشته شدند.»

 

1323161


قاسمی در ادامه گفت:«قرارداد من با باشگاه پیکان تمام شده ، در حال حاضر با باشگاه های دیگر صحبت هایی داشته داشتم اما نمی توانم بگویم تا مرحله خیلی جدی پیش رفته ام. با پیکان هم صحبت هایی داشته ام و منتظر هستم تا ببینم شرایط چگونه پیش می رود. تعجب می کنم در حال حاضر علاوه بر من برخی دیگر از بازیکنان خوب تیم هستند که هنوز تمدید نکرده اند. عیسی آل کثیر پارسال هشت گل برای پیکان زد و اگر تمرکزش به هم ریخته نمی شد می توانست در کورس آقای گل ها باشد. او در بازی نساجی و سپیدرود به اندازه 5 گل را نزد. یا مهدی مومنی که یکی از بهترین بازیکنان پیکان و یکی از بهترین های پاس گل این فصل بود هنوز قراردادش تمدید نشده است.» مدافع چپ 29 ساله تیم پیکان همچنین در پاسخ به اینکه شرایط پیکان و سکوت خبری اش گاهی به ضرر این تیم و بازیکنان تمام شده و آن ها به چشم نمی آیند هم گفت:« باشگاه پیکان اصولا خیلی کم حاشیه دارد. ما در فصل قبل هم که در ده بازی پشت هم نتیجه نمی گرفتیم آقای شیعی از آقای جلالی حمایت کرد. حتی سالی که با آقای مرفاوی به لیگ یک سقوط کردیم مهندس شیعی آمد به بچه ها گفت در بازی آخر با آرامش به میدان بروید. ما آن بازی را هم باختیم اما ایشان بازهم از بچه ها حمایت کردند.»


شماره 16 پیکان در ادامه گفت:« آمدن ویلموتس خیلی به من انگیزه داده است چرا که در زمان کی روش ورود به تیم ملی واقعا سخت شده بود. من زمانی که در گهر بودم دعوت شدم به تیم ملی که از شانس من اردوی مجارستان لغو شد. در پیکان هم تا دم دعوت شدن رفتم. امیدوارم امسال شرایط طوری پیش برود که هم آرامش داشته باشم و هم بتوانم خودم را به تیم ملی برسانم.»

دیدگاه‌ها