کد خبر : 1620222 | 05 تیر 1398 ساعت 21:22 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه در بارسلونا موافق بازگشت نیمار نیستند

بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا یکی از مهم ترین اخبار بازار نقل و انتقالات تابستانی است.

همه در بارسلونا موافق بازگشت نیمار نیستند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از آنکه باشگاه پاری سن ژرمن در مورد احتمال جدایی نیمار از این تیم واکنش نشان داد، بارسلونا امیدوار به خرید دوباره ستاره برزیلی و سابق خود شده و ممکن است یک بار دیگر گران ترین انتقال تاریخ فوتبال به نام نیمار رقم بخورد.

 

اما نشریه اکیپ به نقل از یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونا مدعی شد فقط بخش کوچکی از حلقه مدیریتی این باشگاه برای خرید دوباره نیمار تلاش می کند و بسیاری در هیئت مدیره مخالف بازگشت ستاره 27 ساله به نوکمپ هستند.

 

1410198

 

حواشی فراوان در هنگام جدایی و پرونده اخیر اتهام تجاوز به یک دختر برزیلی باعث شده تردیدهایی در سطوح مدیریتی باشگاه در مورد جذب نیمار ایجاد شود و برخی از اعضای هیئت مدیره معتقدند صرف مبالغ کلان برای انتقال این بازیکن به سود باشگاه نخواهد بود.

 

همچنین بارسلونا برای خرید آنتوان گریزمان، مهاجم 28 ساله و فرانسوی اتلتیکومادرید نیز به توافق رسیده و به محض اینکه بند آزادسازی وی در تاریخ اول جولای به 120 میلیون یورو کاهش یابد، انتقال این بازیکن به نوکمپ نهایی خواهد شد و ممکن است بعد از جذب گریزمان، مدیران بارسلونا از خرید نیمار منصرف شوند و در صورت عدم توافق با رئال مادرید، او فصل بعد هم برای پاری سن ژرمن به میدان برود.

دیدگاه‌ها