کد خبر : 1623602 | 22 تیر 1398 ساعت 18:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور – بیرانوند؛ پرسپولیس پول دار می‌شود؟

در صورتی که علیپور و بیرانوند با پیشنهادی خوب مواجه شوند، با پرداخت یک میلیون و 400 هزار یورو، از جمع سرخ ها می روند.

علیپور – بیرانوند؛ پرسپولیس پول دار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، باوجود این که علیپور و بیرانوند به اردوی خارجی پرسپولیس نیز رفته اند اما تکلیفشان به طور کلی مشخص نیست و احتمال دارد به تیم های خارجی ترانسفر شوند. علیپور از ابتدای فصل نقل و انتقالات موضع خود را مشخص کرد و گفت که برای پیشرفت به فوتبال اروپا خواهد رفت. حتی برای گرفتن رضایت نامه او جلساتی با ایرج عرب برگزار کرد اما در نهایت قرار بر این شد که در صورت پرداخت 700 هزار یورو، علیپور از پرسپولیس برود.

 

در این بین گفته می شد زولته وارخم بلژیک خواهان آقای گل پرسپولیس است اما این باشگاه بلژیکی نیز پس از بررسی وضعیت، از زیر بار پرداخت این مبلغ فرار کرد و حاضر نشد بند آزادسازی را فعال کند. پس از آن علیپور راهی تمرینات شد و اکنون نیز در اردوی ترکیه حاضر است اما گلایه های او از مدیریت پرسپولیس و همچنین علاقه اش به بازی در اروپا نشان می دهد که در صورت وجود پیشنهاد، احتمال جدایی او وجود دارد.

وضعیت بیرانوند نیز مشابه با علی علیپور است با این تفاوت که او حداقل 2 پیشنهاد جدی را در جیب خود می بیند. او فصل گذشته نیز قصد داشت پس از جام جهانی پرسپولیس را ترک کند اما در این تیم ماند و حالا در 26 سالگی می خواهد از جمع سرخ ها جدا شود تا راه پیشرفت خود را پیدا کند.

 

شرایط بیرانوند پیچیدگی های خاص خود را هم دارد و او باید علاوه بر 700 هزار دلار پرسپولیس، شرایط دیگری را هم بسنجد و سپس راهی تیم مدنظر خود شود.

 

در نهایت جدایی این دو بازیکن یا حتی یکی از آن ها پرسپولیس را در شرایط سختی قرار میدهد و باشگاه باید 2 ستاره جدید را در این دو پست به خدمت بگیرد اما با فروش آن ها رقم یک میلیون و 400 هزار دلار به خزانه باشگاه وارد می شود که مبلغ قابل توجهی است.

 

دیدگاه‌ها