کد خبر : 1623464 | 22 تیر 1398 ساعت 10:44 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم با قدرت استارت لیگ نوزدهم را بزنیم

ابراهیمی: اردو به این پرفشاری ندیده بودم!

مهاجم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری می کند که تیمش در لیگ نوزدهم نتایج خوبی به دست آورد.

ابراهیمی: اردو به این پرفشاری ندیده بودم!

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد ابراهیمی درباره دیدار دوستانه پارس جنوبی جم با ماشین سازی تبریز عنوان کرد: بازی تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. سرمربی و کادرفنی دنبال این هستند تا در این بازی های دوستانه نقاط ضعف تیم را برطرف کنند. این بازی ها به ما کمک می کند تا نقطه ضعف مان را پیدا کنیم و با توجه به فشاری که روی بدنهایمان بود، کارهای تاکتیکی مد نظر کادرفنی را اجرا کردیم و انشاالله رفته رفته و بازی به بازی بهتر می شویم.


وی ادامه داد: بعد  از اردوی سرعین در تورنمنت شیراز شرکت می کنیم و چند بازی انجام می دهیم که این مساله کمک می کند بدنهایمان آماده تر شود و امیدوارم بتوانیم استارت لیگ را با قدرت بزنیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.


مهاجم پارس جنوبی با اشاره به شرایط اردویی تیمش در سرعین تاکید کرد: شرایط اردو واقعا خوب است. از عوامل باشگاه و در راس این ها از مهندس رضاییان تشکر می کنم که چنین شرایطی را مهیا کردند. واقعا آقای رضاییان تلاش شبانه روزی انجام می دهد تا بتوانیم در شرایط مطلوبی قرار بگیریم.


ابراهیمی همچنین گفت: ما تمرینات پرفشاری را در سرعین پشت سر می گذاریم. من چندین سال با آقای کمالوند کار کردم اما واقعا تمرینات به این پرفشاری تا به حال ندیده بودم. این مساله کمک می کند تا بدنهایمان بهتر شود و همین مساله باعث امیدواری مان به تیم شده است.


وی درباره وضعیت خودش نیز افزود: من هم پابه پای بچه ها کار می کنم. امیدوارم مثل همیشه که پیش آقای کمالوند روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم امسال هم این اتفاق رخ بدهد و روزهای خوبی داشته باشم.

دیدگاه‌ها