کد خبر : 1625289 | 30 تیر 1398 ساعت 15:06 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری و خلعتبری، به دلیل مصدومیت

ذوبی‌ها در دیدار با الاتحاد دو غایب دارند

مدافع و مهاجم ذوبی ها که پیش از این دچار مصدومیت شده بودند تاکنون موفق به کسب سلامتی کامل نشدند و به همین دلیل دیدار حساس آسیایی را از دست خواهند داد.

ذوبی‌ها در دیدار با الاتحاد دو غایب دارند

به گزارش "ورزش سه"، نیما طاهری و محمدرضا خلعتبری، دو بازیکن سبزپوش لیگ محسوب می شوند که به دلیل مصدومیت های شدید در بازی های نیم فصل دوم نتوانستند به میدان بروند و این روزها به دنبال طی کردن دوران نقاهت خود هستند تا بتوانند خود را به ترکیب ذوب آهن برسانند.

 

نیما طاهری مدافع ذوبی ها که در اردوی تیم امید رباط صلیبی پاره کرده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود حدود ۶ ماه نمی‌توانست برای تیم ذوب‌آهن به میدان برود و همین موضوع باعث شده تا وی نتواند در ترکیب مورد نظر منصوریان به میدان برود.

 

محمدرضا خلعتبری، دیگر بازیکن مصدوم ذوب‌آهن است که پس از آغاز بازی های نیم فصل دوم لیگ، به جمع ذوبی ها اضافه شد اما خیلی زود دچار مصدومیت سخت پارگی رباط صلیبی شد و پس از گذران دوران نقاهت او می تواند حدود یک ماه دیگر به میادین برمی‌گردد، اما قادر به همراهی تیمش مقابل الاتحاد عربستان نخواهد بود.

 

تیم ذوب آهن از بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در روز چهارشنبه، چهاردهم مردادماه از ساعت 16:30 روبروی تیم الاتحاد عربستان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها