کد خبر : 1624029 | 24 تیر 1398 ساعت 13:52 | 949 بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به ستاره جدید یونایتد: بدون ترس بازی کن

وان بیساکا، بازیکن جدید منچستریونایتد می‌گوید بعد از انتقال به این تیم، زاها، بازیکن سابق یونایتد به او توصیه کرده در این تیم شجاعانه و بدون ترس بازی کند.

توصیه به ستاره جدید یونایتد: بدون ترس بازی کن

به گزارش "ورزش سه"، آرون وان بیساکا، بازیکن جدید منچستریونایتد می‌گوید، ویلفرید زاها، هم تیمی سابقش در کریستال پالاس که سابقه حضور در یونایتد را داشته بعد از پیوستن به این تیم به او توصیه کرده در اولدترافورد شجاعانه و بدون ترس بازی کند.

 

وان بیساکا ماه گذشته میلادی با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند از کریستال پالاس به منچستریونایتد منتقل شد.

 

1419639

 

زاها که در کریستال پالاس با وان بیساکا همبازی بود سابقه حضور در یونایتد را دارد. او پیش از آنکه در سال 2015 به پالاس بازگردد به مدت دو سال در ترکیب یونایتد حضور داشت و بازی‌های درخشانی برای شیاطین سرخ انجام داد.

 

وان بیساکا در این باره گفت:" من می‌خواستم پیشرفت کنم و معتقدم منچستریونایتد تیمی است که در این مسیر می‌تواند به من خیلی کمک کند. وقتی زاها فهمید که به یونایتد منتقل خواهم شد به من گفت در آنجا بدون ترس بازی کن. من هم سابقه حضور در اولدترافورد به عنوان بازیکن جدید را دارم. فقط فوتبال خودت را بازی کن و از هیچ چیز نترس".

 

ستاره جدید منچستریونایتد در ادامه گفت:" زاها به خاطر من خیلی خوشحال بود. به من گفت استحقاق حضور در تیمی مثل یونایتد را دارم و باید به تلاش و پشتکار ادامه بدهم".

 

دیدگاه‌ها