کد خبر : 1624988 | 29 تیر 1398 ساعت 10:12 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان الجزایر، بهترین‌های جام ملت‌های آفریقا

جوایز بهترین‌های جام ملتهای آفریقا بعد از قهرمانی الجزایر در این رقابتها اهدا شد و جوایز بهترین بازیکن و بهترین دروازه‌بان به الجزایری‌ها تعلق گرفت.

بازیکنان الجزایر، بهترین‌های جام ملت‌های آفریقا

به گزارش "ورزش سه"، الجزایر دیشب در فینال رقابتهای جام ملتهای آفریقا 2019 موفق شد حریفش سنگال را 1-0 شکست داده و بعد از 29 سال برای اولین بار جام قهرمانی تورنمنت را بالای سر ببرد.

 

اما الجزایری‌ها در جوایز بهترین‌های تورنمنت هم بهترین تیم بودند و موفق شدند دو جایزه از جوایز بهترین‌های آفریقا را به خود اختصاص دهند.

 

جایزه بهترین بازیکن رقابتها به اسماعیل بن ناصر، بازیکن الجزایر تعلق گرفت. بن ناصر در این تورنمنت سه پاس گل برای همبازی‌هایش مهیا کرده بود و از جمله پاس گل پیروزی‌بخش الجزایر در فینال دیروز که توسط بغداد بونجاح به ثمر رسید هم توسط او ارسال شده بود.

 

1420569

 

سنگربان الجزایر، امبولی نیز جایزه دستکش طلایی را دریافت کرده و به عنوان بهترین دروازه‌بان این رقابتها اعلام شد. او در طول جام ملتهای 2019 تنها دو گل دریافت کرده بود.

 

اما کفش طلایی و عنوان آقای گلی رقابتها به ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای تعلق گرفت که در هفت بازی نیجریه در این تورنمنت 5 گل برای تیمش به ثمر رساند.

 

دیدگاه‌ها