کد خبر : 1625647 | 01 مرداد 1398 ساعت 11:35 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست الاهلی برای رویارویی با الهلال

برانکو چهار ستاره خارجی را معرفی کرد

در فاصله دو هفته تا بازی های رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی الاهلی فهرست نفرات داخلی و خارجی خود را انتخاب کرد.

برانکو چهار ستاره خارجی را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی الاهلی با الهلال یکی از حساس ترین در عین حال حیثیتی ترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2019 در مرحله حذفی قلمداد می شود. برنده شدن در این دربی می تواند دو باشگاه سعودی را به سمت کسب عنوانی ارزشمند در قاره کهن سوق بدهد از همین رو هر دو باشگاه سخت در تلاش برای بهترین تدارک هستند.


الاهلی که توانست سکان هدایت خود را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و موفق سال های گذشته پرسپولیس بسپارد حالا بعد از یک ماه تمرین زیر نظر این مربی فهرست نهایی بازیکنان داخلی و خارجی خود برای رویارویی با الهلال را انتخاب و بست. بنا به نوشته رسانه های سعودی برانکو چهار بازیکن خارجی خود برای حضور در آسیا را انتخاب کرد و نام آنها را به باشگاه ارائه داد.


این چهار نفر عمر السوما سوریه ای به عنوان سهمیه آسیایی در کنار جانی تیوارس آرژانتینی، ساریچ بوسنیایی و دی سوزا برزیلی خواهند بود که قرار است در کنار 19 بازیکن داخلی از عربستان فهرست 23 نفره الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل دهند.

دیدگاه‌ها