کد خبر : 1623368 | 21 تیر 1398 ساعت 18:58 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

120 میلیون یورو کافی نیست؛

اتلتیکو و تهدید بارسلونا به دلیل جذب گریزمان

باشگاه اتلتیکومادرید مدعی شد انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا را پیگیری خواهد کرد.

اتلتیکو و تهدید بارسلونا به دلیل جذب گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل باشگاه بارسلونا اعلام کرد آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی و 28 ساله اتلتیکومادرید با مبلغ 120 میلیون یورو راهی نوکمپ شده و در واقع آبی اناری ها بند آزادسازی قرارداد وی را پرداخت کرده اند.

 

بند ازادسازی قرارداد گریزمان از اول جولای از رقم 200 میلیون یورو به 120 میلیون کاهش یافته اما اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه ای مدعی شد بارسلونا و گریزمان قبل از تاریخ اول جولای و در تاریخ 14 می با هم به توافق دست یافته بودند و به همین دلیل، بارسا باید رقم قبلی یعنی 200 میلیون یورو را برای خرید گریزمان پرداخت کند.

 

1418159

 

گیل مارین، مدیر روخی بلانکوس چند هفته قبل اعلام کرد بارسلونا و گریزمان در اواخر فصل با یکدیگر به توافق رسیده بودند و مذاکرات طرفین در کوران بازی های حساس اتلتیکومادرید انجام شده بود؛ اتفاقی که به شدت عصبانیت باشگاه مادریدی را برانگیخته بود و آنها خواهان حضور گریزمان در تمرینات شده بودند. اتلتیکومادرید قصد دارد این موضوع را از طریق وکلایش پیگیری کرده و کاری کند بارسا 80 میلیون یورو باقیمانده را برای خرید ستاره فرانسوی پرداخت کند.

 

در این بیانیه آمده است: "مبلغ پرداخت شده برای بند آزادسازی گریزمان کافی نیست، زیرا واضح است که توافق بین باشگاه بارسلونا و  قبل از کاهش بند آن از 200 تا 120 میلیون یورو انجام شده است.

 

باشگاه اتلتیکومادرید بر اساس واقعیات و اظهارنظرها متوجه شده قرارداد گریزمان با اتلتیکو پیش از پایان فصل زیر پا گذاشته شده و بنابراین باشگاه اقدامات لازم را برای دفاع از حقوق و منافع قانونی خود را آغاز کرده است. اتلتیکومادرید از رفتار بارسلونا و گریزمان و به ویژه بارسلونا ناراحت است زیرا بارسا گریزمان را به زیر پا گذاشتن قرارداد خود نه تنها در مقطع بازی لیگ قهرمانان در برابر یوونتوس، بلکه کورس لالیگا مقابل خود بارسلونا تحریک کرده است."

دیدگاه‌ها