کد خبر : 1615800 | 15 خرداد 1398 ساعت 10:00 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیون انتقال مدافعش به رئال را تکذیب کرد

باشگاه لیون با انتشار بیانیه‌ای وجود هر گونه مذاکره بین این باشگاه و رئال مادرید در مورد انتقال فرلان مندی، ستاره خط دفاعی‌اش را تکذیب کرد.

لیون انتقال مدافعش به رئال را تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه چندی پیش نشریه فرانسوی اکیپ با انتشار گزارشی مدعی شد فرلان مندی، دفاع چپ باشگاه فرانسوی لیون حتی در رئال مادرید تست پزشکی هم داده و همه مراحل انتقال او به پایتخت اسپانیا طی شده است، اما باشگاه لیون بعد از انتشار این گزارش با یک بیانیه رسمی که در حساب توییتر رسمی باشگاه منتشر شد این اخبار را تکذیب کرد.

 

1410790

 

در بیانیه باشگاه لیون آمده:" المپیک لیون ادعاهای مطرح شده در مورد توافق این باشگاه با باشگاه رئال مادرید درباره انتقال مدافع‌ ملی‌پوش‌مان فرلان مدنی را تکذیب می‌کند. آنچه توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده تکذیب می‌شود".

 

ولی از سوی دیگر، روزنامه اسپانیایی آ اس هم امروز مدعی شد با وجود این تکذیبیه لیون، به نظر می‌رسد رئال مادرید ظرف چند روز آینده مندی را به عنوان خرید جدید خود اعلام رسمی خواهد کرد.

 

آ اس می‌گوید زین‌الدین زیدان معتقد است فرلان مندی برای تقویت خط دفاعی تیمش مهره بسیار مهمی است و از مدیران رئال خواسته او را حتما به برنابئو منتقل کنند. بر اساس این گزارش انتقال مندی احتمالا با رقمی معادل 50 میلیون یورو انجام خواهد شد و مدافع فرانسوی تا سال 2025 با رئال قرارداد خواهد بست.

 

دیدگاه‌ها