کد خبر : 1616494 | 18 خرداد 1398 ساعت 23:30 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرقت مسلحانه از خانه ستاره ملی پوش اسپانیایی

در شبی که تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه 4-1 در خانه جزایر فارو به پیروزی برسد، سارقان مسلح از خانه آلوارو موراتا دزدی کردند.

سرقت مسلحانه از خانه ستاره ملی پوش اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، اطلاع از خالی بودن خانه فوتبالیست ها در زمان برگزاری دیدارها و دزدی از آنها، یکی از شیوه های رایج سارقان محسوب می شود و آلوارو موراتا، ستاره اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا، آخرین قربانی چنین سرقت هایی است.

شب گذشته تیم ملی اسپانیا در مقدماتی یورو 2020 به مصاف جزایر فارو رفت و موراتا هم در این دیدار بازی کرد. اکنون مشخص شده که در زمان برگزاری این دیدار، سارقان مسلح وارد خانه موراتا شده و اشیا قیمتی و باارزش را به سرقت بردند.

 

1376793

 

در زمان این اتفاق، همسر و دو قلوهای موراتا در خانه حضور داشتند و اگرچه آسیبی به آنها نرسید اما وحشت ناشی از این اتفاق احتمالا برای مدتی با آنها خواهد ماند. پلیس بعد از این سرقت بلافاصله وارد عمل شد اما سارقان توانستند از محل حادثه فرار کنند.

یکی از معروف ترین موارد چنین سرقت هایی، دزدی از خانه آنخل دی ماریا در زمان حضورش در منچستریونایتد بود؛ اتفاقی که در نهایت باعث شد به دلیل ناراحتی خانواده اش از حضور در شهر منچستر، او این تیم را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کند.

دیدگاه‌ها