کد خبر : 1617173 | 22 خرداد 1398 ساعت 10:38 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاروان تیم ملی بامداد فردا در تهران

بعد از تساوی شیرین برابر کره جنوبی و حفظ روند شکست ناپذیری برابر رقیب سنتی، کاروان تیم ملی بامداد فردا وارد تهران می شود.

کاروان تیم ملی بامداد فردا در تهران

به گزارش "ورزش سه"، ایران در دومین بازی تدارکاتی ژوئن 2019 عصر دیروز در جدالی مهیج و دیدنی برابر کره جنوبی به تساوی 1-1 رسید تا روند شکست ناپذیری برابر رقیب سنتی و دیرینه به 9 سال برسد.


مارک ویلموتس در دومین تجربه خود روی نیمکت رهبری ایران توانست روندی که از سال ها قبل با مربی پرتغالی استارت خورده بود را همچنان ادامه بدهد و با تغییر نگرش تاکتیکی نمایشی دیدنی از شاگردانش در سئول ارائه بدهد.


کاروان تیم ملی در حالی بازی با کره جنوبی را پشت سر گذاشت که طبق هماهنگی های به عمل آمده یک روز بعد از این مصاف با پرواز قطرایرویز امشب سئول را به مقصد دوحه ترک، سپس بامداد فردا وارد تهران خواهد شد. ملی پوشان بعد از بازگشت برای استراحت دو هفته ای راهی منازل خود خواهند شد.


گفته می شود بنا به درخواست مارک ویلموتس اردوی بعدی تیم ملی اواخر تیرماه بدون حضور لژیونرها و با دعوت از بازیکنان داخلی برگزار خواهد شد که قرار است برنامه کامل این اردو در نشست آتی سرمربی بلژیکی و روسای فدراسیون نهایی شود.

دیدگاه‌ها