کد خبر : 1617458 | 23 خرداد 1398 ساعت 18:53 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: در آرسنال 50 درصد خودم هم نبودم

دنیس سوارز پس از شش ماه حضور قرضی در آرسنال باید به بارسلونا برگردد.

سوارز: در آرسنال 50 درصد خودم هم نبودم

به گزارش "ورزش سه"، دنیس سوارز که در بارسلونا به ندرت فرصت بازی پیدا می کرد، ژانویه گذشته با قراردادی قرضی و بدون بند خرید دائمی راهی آرسنال شد اما در نیم فصل تنها شش بازی برای توپچی ها انجام داد و به دلیل یک مصدومیت بدموقع، انتقالش به آرسنال با ناکامی مواجه شد.

او اکنون باید به بارسلونا برگردد؛ در حالی که باشگاه کاتالان به فکر فروش او با رقم 20 میلیون یورو است و والنسیا بیشتر از هر تیمی خواهان این بازیکن است.

 

 

1412718

 

 

دنیس در مورد حضورش در آرسنال به کادنا سر گفت:« پنجشنبه به لندن رسیدم و یکشنبه برابر سیتی به میدان رفتم. چند روز بعد مقابل باته بازی کردم و فکر می کردم همه چیز خوب است تا اینکه از ناحیه کشاله ران احساس درد کردم و پس از اسکن مشخص شد که دچار پارگی کشاله شده ام. 

دو هفته پس از حضور در آرسنال متوجه شدم که شرایط برایم خوب پیش نمی رود و در روز شانزدهم دیگر 50 درصد خودم هم نبودم. اونای امری هم حمایت خودش از من را کم کرد و معتقدم باید این شش ماه را فراموش کنم. البته حضور در آرسنال باعث شد بر تجربیاتم اضافه شود و چیزهای جدیدی یاد بگیرم.»

 

سوارز در مورد آینده خود گفت:« والنسیا بیش از هر تیمی خواهان من است و من همیشه به این تیم علاقه مند بوده ام. مهمتر از همه اینکه مربی این تیم مارسلینو است و زمانی که در ویارئال بودم، ارتباط بسیار خوبی با او داشتم. مارسلینو بهترین مربی فوتبالی من بوده و دوست دارم به والنسیا بروم. البته هنوز با والورده صحبت نکرده ام و در بارسلونا هم کسی به من نگفته است که در فهرست فروش هستم. باید ببینیم چه پیش می آید.»

 

 

دیدگاه‌ها