کد خبر : 1619266 | 01 تیر 1398 ساعت 14:55 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع قاطعانه تیته از کوتینیو مقابل انتقادات

فیلیپه کوتینیو پس از تساوی برزیل برابر ونزوئلا مورد انتقاد رسانه های برزیلی و مردم این کشور قرار گرفته است.

دفاع قاطعانه تیته از کوتینیو مقابل انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در کوپا آمه ریکا 2019 دو بازی انجام داده است. در اولی با سه گل بولیوی را شکست داد و در دومی برابر ونزوئلا با تساوی بدون گل متوقف شد. دو گل سلسائو با دخالت وی ای آر مردود اعلام شد تا برزیل در حضور هواداران خودی نتواند بر ونزوئلا پیروز شود.

فیلیپه کوتینیو که فصل بدی را با بارسا پشت سر گذاشت و حتی از سوی هواداران این باشگاه با سوت های اعتراضی مواجه شد، پس از بازی با ونزوئلا مورد خشم مردم برزیل نیز قرار گرفته است. آنها اعتقاد دارند که کوتینیو خلاقیت گذشته خود را از دست داده.

 

 

1414443

 

 

تیته سرمربی برزیل در نشست خبری بازی امشب مقابل پرو و در دفاع از کوتینیو گفت:« البته که کوتینیو می تواند بهتر از اینها بازی کند ولی خلق موقعیت گل، تنها وظیفه او نیست. وینگر ها باید خلق موقعیت کنند. روبرتو فیرمینو هم باید این کار را انجام دهد. آرتور ملو هم به همچنین. نباید همه تقصیرات را به گردن کوتینیو بیندازیم. این غیرمنصفانه است که بگوییم فقط کوتینیو باید خلق موقعیت کند.»

 

تیته در مورد حضور نیمار در اردوی تیم ملی برزیل نیز گفت:« او برای تست پزشکی به اردو آمده بود و پزشک تیم، وضعیت مصدومیت مچ پای او را بررسی کرد. اینجا همه از دیدن نیمار خوشحال شدیم.»

 

فشار بازی مقابل هواداران:« من به عنوان مربی و نیز همه بازیکنانم، از بازی مقابل مردم برزیل لذت می بریم.»

 

 

1413021

دیدگاه‌ها