کد خبر : 1618028 | 26 خرداد 1398 ساعت 15:08 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خبر برای کهکشانی ها

رسمی؛ پوگبا خواهان جدایی از منچستر شد

پل پوگبا برای اولین بار به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد فصل بعد در تیمی دیگر به فوتبال خود ادامه دهد.

رسمی؛ پوگبا خواهان جدایی از منچستر شد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا تابستان 2016 بود که با انتقالی 105 میلیون یورویی از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد. او سال 2012 از یونایتد به عنوان بازیکن آزاد به یووه پیوسته بود و پس از 4 سال به باشگاه سابق خود بازگشت.

در سه سال گذشته او توانسته با یونایتد قهرمان لیگ اروپا و نیز جام حذفی فوتبال انگلیس شود ولی در دستیابی به لیگ برتر بازماند. پوگبا که سال گذشته با ژوزه مورینیو سخت به مشکل خورده بود و قصد جدایی در انتقالات زمستانی را داشت اما با اخراج مرد پرتغالی و آمدن اوله گنار سولسشر، تصمیم گرفت تا پایان فصل بماند.

 

 

1411499

 

 

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی پوگبا و پیوستن او به رئال و اخیرا یوونتوس مطرح شده است. گفته می شود که رئال چندین دور با سران یونایتد وارد مذاکره شده و رقم انتقال او نیز 168 میلیون یورو عنوان شده است اما رئالی ها نمی خواهند بیش از 150 میلیون یورو هزینه کنند. یوونتوس هم در این مدت بیکار ننشسته و مذاکراتی برای بازگردان پوگبا داشته است.

 

ستاره فرانسوی که این روزها در توکیو به سر می برد، در یک نشست خبری و در پاسخ به سوالی در مورد شایعات اخیر گفت:« همانطور که شما می گویید، حرف و شایعه در مورد من زیاد است. من سه سال بزرگ و خوب را در منچستریونایتد داشته ام و مثل هر بازیکنی در هر تیمی، روزهای بد و خوبی را تجربه کرده ام.

فصل گذشته شاید بهترین فصل من در یونایتد بود و پس از تمام اتفاقاتی که رخ داده، فکر می کنم الان بهترین زمان برای جدایی از یونایتد و تجربه یک چالش جدید در تیمی دیگر باشد.»

 

 

1413379

 

 

پوگبا در 92 بازی برای یونایتد توانسته 24 گل به ثمر برساند و فصل گذشته در تیم منتخب لیگ برتر انگلیس نیز قرار گرفت. بسیاری او را نزدیک به رئال می دانند و با مصاحبه امروز باید عنوان داشت که ستاره فرانسوی دیگر چیزی تا پیوستن به جمع کهکشانی ها فاصله ندارد. او درخواست مستقیم زیدان از پرز است و سران رئال روی جذب وی اصرار دارند.

 

 

دیدگاه‌ها