کد خبر : 1617598 | 24 خرداد 1398 ساعت 16:16 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماروتا: در مورد ایکاردی حرف نمی زنم

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، از اظهارنظر در مورد آینده مائورو ایکاردی خودداری کرد.

ماروتا: در مورد ایکاردی حرف نمی زنم

به گزارش "ورزش سه"، جنجال بر سر تمدید قرارداد ایکاردی با اینتر، باعث کنار گذاشته شدن او از ترکیب نرآتزوری در میانه های فصل قبل شد و بازوبند کاپیتانی هم از او گرفته شد. هرچند او در هفته های پایانی بار دیگر به ترکیب تیم لوچانو اسپالتی برگشت و چند بار هم تاکید کرد که قصد دارد در این باشگاه بماند.

در این بین، رسانه ها اعلام کردند که مدیران اینتر قصد فروش این بازیکن را دارند اما او ترجیح می دهد در اینتر بماند. ماروتا هم تاکید کرد که در حال حاضر تمرکز اصلی روی آینده تیم زیر نظر سرمربی جدیدشان، آنتونیو کونته است.

او به خبرنگاران گفت:" من برای صحبت در مورد بازیکنان تیم اینجا نیستم. اینکار را در وقت دیگری انجام می دهیم.

 

 

1400288

 

کونته می داند که چطور باعث پیشرفت بازیکنانی که در اختیار دارد، بشود. هدف ما، بالاتر بردن سطح تیم و پیشرفت کردن است. کونته مربی بزرگی است که در ایتالیا و انگلیس به قهرمانی رسیده و بهترین بازی ها را از تیمش گرفته است.

شما تنها با بازیکنان نمی توانید به پیروزی برسید، بلکه باید باشگاهی قوی در مدیریت و جنبه های تکنیکی باشید. اگر ما در مورد بازیکنان درجه یک صحبت کنیم، مطمئنم کونته ما را به سطح فوق العاده ای خواهد رساند. ما تلاش می کنیم تا بهترین بازی مان را ارائه بدهیم و همه کسانی که مرتبط به باشگاه هستند، باید با خوش بینی به آینده نگاه کنند.

من در این مقطع در مورد بازیکنان صحبت نمی کنم. تنها یک تیم می تواند قهرمان لیگ شود و اگر حریفان تان اقدامات مهمی در بازار انجام بدهند، آنگاه رقابت کردن دشوار است."

دیدگاه‌ها