کد خبر : 1618100 | 26 خرداد 1398 ساعت 19:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر تلخ کونته به مائورو ایکاردی

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، تمایلی به حفظ مائورو ایکاردی برای فصل بعد ندارد.

خبر تلخ کونته به مائورو ایکاردی

 

به گزارش "ورزش سه"، دوران 6 ساله حضور ایکاردی در رختکن نراتزوری رو به پایان است و کونته این موضوع را به گوش واندا نارا، همسر و مدیر برنامه جنجالی ایکاردی رسانده است؛ به نظر می رسد یوونتوس مقصد بعدی ایکاردی باشد و احتمالا انتقالی جنجالی و بزرگ در سری آ در راه است.

 

اخبار حاکی از آن است که 48 ساعت قبل آنتونیو کونته طی یک تماس تلفنی که ده دقیقه به طول انجامیده است، به واندا نارا اطلاع داده مائورو ایکاردی جایی در برنامه وی او در فصل بعد نخواهد داشت و این بازیکن به اردوی تمرینی اینتر در لوگانو نیز دعوت نخواهد شد.

 

1347999

 

واندا نارا با شنیدن این جملات از کونته خواسته شرایطی را فراهم کند که باشگاه با ایکاردی فسخ قرارداد کرده و وی را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کند، زیرا مائوریتو علاقه ای ندارد وجود او در تیم باعث آزار دیگران شود.

 

یوونتوس از بیشترین شانس برای جذب ایکاردی برخوردار است و احتمالا مهاجم 26 ساله آرژانتین قراردادی 5 ساله با دستمزد 8 میلیون یورویی راهی تورین خواهد شد. بیانکونری علاقمند است بازیکنانی چون گونسالو ایگواین یا خوان کوادرادو را وارد معامله کند اما اینتر تنها در صورتی معاوضه را می پذیرد که پائولو دیبالا راهی این تیم شود.

دیدگاه‌ها