کد خبر : 1618306 | 27 خرداد 1398 ساعت 19:37 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم لژیونر شوم؛ پشتم باشید

تصمیم نهایی علیپور برای ادامه کار در پرسپولیس

علی علیپور تصمیم خود برای جدایی از پرسپولیس و حضور در فوتبال اروپا را گرفته و می‌خواهد به زودی از جمع قرمزها جدا شود.

تصمیم نهایی علیپور برای ادامه کار در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت شرایط سخت و بحرانی ای را تجربه می کنند. آن ها که با جدایی برانکو دست و پنجه نرم کردند، حالا با خبر انتقال علی علیپور به فوتبال اروپا روبرو شده اند و هیچ بعید نیست که چند ستاره دیگر خود را نیز از دست بدهند.

 

علی علیپور که از زمستان لیگ چهاردهم در پرسپولیس حضور داشت، پس از 4 سال حالا برای اولین بار عزم رفتن به اروپا را در پیش گرفته و با یک پیشنهاد جدی از فوتبال اسپانیا نیز روبرو شده و احتمالا به زودی چمدان هایش را برای بازی در لیگ یک اسپانیا خواهد بست.

 

علیپور در این 4-5 سال یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و محبوبیت بسیار زیادی نیز در نزد هواداران داشت. اگرچه در چند مقطع پرسپولیسی ها به عملکرد این مهاجم خود انتقاد داشتند، اما رفتار علیپور به خصوص در قبال پیشنهاداتش و همچنین تمدید قرارداد با پرسپولیس، موضوعی بود که علاقه قرمزها نسبت به او را بیشتر می کرد.

 

اما این فصل آقای گل پرسپولیس قصد دارد در 24 سالگی از این تیم جدا شود. او پس از یک آقای گلی، عملکرد خوبی در لیگ هجدهم داشت و فصل آینده آخرین سال قراردادش را با پرسپولیس خواهد داشت. به همین خاطر علیپور می خواهد در این تابستان از جمع قرمزها برود تا پرسپولیس نیز از جدایی اش سودببرد. مسئله ای که خود او نیز در اینستاگرام به آن اشاره کرد.

 

پاک کردن پست ها در اینستاگرام سبب شد تا از صبح امروز هواداران پرسپولیس نسبت به این بازیکن موضع بگیرند اما او دقایقی قبل با انتشار 4 استوری اعلام کرد که پست هایش را پاک نکرده و آن ها آرشیو شده اند. علیپور همچنین از علاقه اش به تیم سرخپوش پایتخت گفت و پیشنهاداتی که رد کرده و البته منتی هم بر سر هواداران نگذاشته است.

 

در این سال ها علیپور فراز و فرودهای بسیار زیادی را با پرسپولیس داشت. روزگاری کریم باقری مشکل مسکن و محل اقامت او را حل کرد، سپس قرارداد بسیار پایینش تا حدی افزایش یافت و پس از جدایی طارمی نیز در نقش یک سوپراستار برای پرسپولیسی ها ظاهر شد اما به نظر می رسد حالا زمان جدایی او فرا رسیده است؛ از تهران به مدیترانه.

 

علیپور البته در بخشی از گفتگویش با هواداران به گلایه از مسوولان کنونی نیز پرداخته و مدعی شده طی روزهای اخیر علیرغم تلاش برای صحبت با آنها یا با گوشی خاموش و یا عدم پاسخگویی آنها همراه شده تا ناراحتی خود را از این موضوع نیز اعلام کند.

دیدگاه‌ها